Gå til innhold

Coop sine bleier er noen dritt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er fulle av urin etter bare 2 timer, i motsetning til fem med libero sine. Også holder de ikke stumpen tørr heller!! Siste gang jeg kjøper dem! Greit at de var billigere, men det spiller ingen rolle når jeg må bruke 7-8 bleier om dagen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har og prøvd Coop-bleiene, og dei er faktisk dei einaste bleiene vi har prøvd som ikkje har klart å holde han tørr. Han var våt igjennom etter berre eit par timar. Ikkje noko kjekk start på ferien...

Skrevet

Min oppfatning er også at Coop-bleiene er for tynne og dårlige. Har ei pakke stående, men det blir bare til bruk i nødsfall. Ikke god coop-reklame det der, nei.

Skrevet

Hmmm, så rart!

Vi er faktisk godt fornøyd med Coop-bleiene. De er ikke så tjukke og klumpete som Libero, men det er en erfaring vi gjør nå når jenta er over 7 mndr og veier over 9 kg. Tidligere syntes jeg f.eks at Pampers var fæle, de lekket alltid! Kanskje det endrer seg med barnets vekt og størrelse?

• 3 uker senere...
Skrevet

De var de eneste bleiene eldstejenta her tålte. Pampers og Libero ble hun full i utslett av. Men Coop sine funka helt fint!

Skrevet

liker de godt og billige er de. var litt redd for å påføre babyen alvorlige traumer med slike billige bleier, men neida. det går helt, helt greit!

Skrevet

Har ikke merket noen forskjell i funksjonalitet mellom libero, pampers og coop jeg for min del. Like bra. Så kjøper alltid den billigste.

Skrevet

Coop er de eneste bleiene snuppa her har tisset gjennom også...

Men er fornøyd med pris og passform og alt sånt - men når både tiss og bæsj havner på utsiden, så er poenget litt borte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...