Gå til innhold

sitter med dårlig samvittighet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kranglet med mannen min i kveld .det var han som har begynt.jeg gråt så høyt i mange timer. hadde ikke kontrol over mine tårer.tenker på min baby.stakkar han.:( jeg ga mye stress til min baby.:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er dårlig gjort av din mann å krangle med deg nå når du er höygravid! Vi er mye mer fölsomme nå når vi er gravide og gråter lett, og det burde han ta hensyn til. Iallefall synes jeg du skal si det til ham når alt har roet seg ned, så at han forstår at han må ta ekstra hensyn til deg nå! Du trenger ikke å uroe deg over at barnet i magen har tatt skade av det, for det har den ikke!! Jeg lover deg at en baby i magen tåler MYE stress og tårer. Uansett så er det ingen hyggelig opplevelse å krangle med noen nå når vi er gravide. Vi behöver heller full stötte i det meste vi gjör! Min mann (er nå höygravid med vårt andre barn) tar veldig hensyn til meg når jeg er gravid. Om jeg begynner å "bitche" så holder han kjeft, og om det har gått så langt at jeg har tydd til tårer, så pröver han fort å gjöre det godt igjen. Han vet at jeg nå er veldig sårbar og kan fort stresse meg opp, og jeg er faktisk veldig glad for at han har forstått dette! Er det deres förste graviditet? Prat med ham iallefall, og få han til å forstå hvor viktig det er for deg nå at dere ikke krangler, eller at du ikke hisser deg opp! Må si jeg ble litt bekymret da jeg leste at du gråt i flere timer etterpå. Lot han deg gråte så lenge uten å pröve å tröste deg??

Sender en liten "tröste-klem"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...