Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Ammer fortsatt en gang om natta, og som regel blir det ikke bleieskift for babyen sovner med en gang. Men noen ganger er det skikkelig vått på morgenen, selv om vi bruker en stor bleie. Det blir jo nesten 12 timer mellom bleieskiftet. Trodde babyer tisset mindre om natta....
Blackstar Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Nå sover jenta mi hele natta gjennom så jeg kan jo ikke skifte på henne. Men det har aldri vært noe problem her. Hun er 3 måneder nå og jeg sluttet tidlig (ikke selvvalgt) å amme henne, men når jeg ammet henne rundt kl. 05 så skiftet jeg ikke bleie. Hun har dog aldri trengt masse mat om natten.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 skifter ikke hvis han ikke har bæsjet.. sover stortsett hele natta utenom når han skla ha vann og smokken
*Magic* Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Da han fortsatt fikk nattmat så byttet jeg bleie. Hadde på veldig svakt lys, for å skille mellom natt og dag + byttet før han fikk mat. Nå er han så stor, og sover natten igjennom så da bytter jeg ikke før vi står opp på morgenen.
monztah Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Du kan jo prøve å skifte bleie på henne mens hun sover? Legge henne på senga di, hvis det er der du ammer, og bare skifte litt raskt i mørke (fint med nattlampe da, eller kanskje sengelampa nede på gulvet) uten å vaske noe, hvis hun kun tisser om natta. Det gjør jeg med vår jente på 4,5 mnd. Jeg ammer 2-3 ggr/natt, men trenger kun å skifte bleie en gang i løpet av natten for at ikke bleia skal lekke. Hun våkner for så vidt oftest når jeg skifter, men sovner fint igjen i løpet av skiftet eller etterpå. Kanskje din gjør det også?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 niks...hvis han har bæsjet skifter jeg selfølgelig,men hvis ikke så skifter jeg ikke før vi står opp i 9-10 tiden... da får han 1-2 måltid/ingen i løpet av natten...:)han er 3 mnd
kine Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 bare om han har bæsja, og det er sjelden nå, men i begynnelsen var det hver natt og da måtte jeg opp og på badet fordi den var jo så rennende og måtte jo vaske han lissom. men skifter aldri om det bare er tiss
mammaen til G & A Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Ser det litt an, men jeg pleier ikke aa skifte bleie om natten dersom bleien ikke er utrolig vaat, eller hun har baesjet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå