Gå til innhold

Deilig dag :D


Som Natt & Dag

Anbefalte innlegg

I dag er den første dagen på lenge som jeg ikke har vært kvalm og ekkel. Var virkelig dårlig i går, masse brekningger, kraftig kvalme, litt feber og grusom kvalme.

Jeg var kanskje litt blek om nebbet da jeg våknet, men dette ga seg relativt tidlig. Har kost meg med masse frukt i dag, vært ute på en lang tur og spist to porsjoner med middag (kan ikke huske sist jeg klarte en hel porsjon). Alt dette har gitt meg ekstra energi og godt humør, sitter her og bobler over av glede.

 

Dessuten var utrykket til min eksmann ubetalelig da jeg fortalte han at min kjære og jeg skal ha barn, hihi Han ramlet nesten ned fra trappen :P

Sønnen min sa stolt at han skulle bli lillebror (misforstått litt, men alikevel han er trossalt bare 3 år :D)

 

Livet er bare god og herlig i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

godt å høre at du har hatt ein fin dag. veit jo liksom ikkje heilt koss du har hatt det, for eg er av den heldige og har ikkje vore så kvalm at eg har spydd i noken av svangersk. mine.bare litt uggen:)får håpe at du er over det verste no,og at du kan få fleire slike dager som i dag,ønsker deg lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...