Gå til innhold

Desember: Hvilken str i vintersko?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har ikkje kjøpt sko endå. snuppa går ikkje og står ikkje så har ikkje fått bruk for d..men tenkte på d her ein dag at når ho ska leke på bakken må ho jo ha nokke på beina..

Men de fleste skobutikker har en sak de kan måle beina t ungen m sånn at de ser ka størrelse dåkke trenge.

Så kan du kjøpe de litt store, for beina vokse litt no, men ikkje altfor store for då klare de ikkje gå i de når den tid komme.

Vi har ikkje kjøpt dress.. låne ein reima tec, men den e stor og ho bevega seg dårlig i den..

så vi bruka ull-frote dress no. tenkte å kjøpe regnklær m fleecfor inni, så kan ho bruke d til minusgradene komme

Føttene er jo så forskjellige.... Du får god hjelp i butikken hvis du tar henne med. Even har et par etter storesøster, de er str 19, men tror ikke han har dem lenge. Hun er født i januar og han i des, så egentlig kan han bruke alle skoene hun vokser ut av, men ser ut som om Even har større fot, så da skal su se at han ikke kommer inn i noen av dem når årstidene passer..... Når det gjelder dress, sverger jeg til en som du kan ta ut foret av. Vi har Trolldress til storesøster og den kan hun bruke hele året med eller uten for alt etter temp. Tenker Even får en sånn også, hvis han ikke kan hoppe rett inn i den hun har da....

Min gut måtte ha 21 i sko han. Prøvde dei berre på han i butikken eg.

Har ikkje kjøpt dress endå men har lyst å kjøpa ein med avtagbart fòr inni - lettare ved reingjering (treng som oftast berre å vaska ytterdressen) og så kan ein bruka han når det ikkje er så kaldt òg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...