Gå til innhold

November: Min lillegutt ble også septembergutt!!


Lofoten

Anbefalte innlegg

Jepp, han hadde det travelt han!!! Kjapt om hvordan det hele forløp. Den 256.9 hadde jeg en del kynnere, natt til 26. en del vondt i magen. Magesmertene fortsatte utover dagen og på ettermidagen ringte jeg til sykehuset. Dro dit og ble etter hvert undersøkt og der fant de ut at jeg hadde en cm åpning! Fikk en sprøyte for å prøve å stanse fødselen og en lungemodningssprøyte for lillegutt. De tok ingen sjanser på Gravdal og det bar avgårde til Bodø i ambulansefly. Det som jeg til da hadde trodd var magesmerte, men som jo var rier, fortsatt utover natta. Det var litt til og fra på morran den 27, så dette tok jeg med ro. Men så begynte jeg å blø litt utpå formiddagen. Fikk ultralyd og alt så bra ut med nurket. Ble undersøkt igjen og det var fremdeles bare en cm åpning ca kl 14. Riene fortsatte og ble etter hvert mer intense og klokka 18.30 ble jeg undersøkt igjen og da var det 6-7 cm åpning!! Og klokka 22.32 kom verdens vakreste gutt til oss!!! Han tilbrakte første natta i kuvøse for sikkerhets skyld, tilbrakte så noen dager i varmeseng. Vi var på nyfødtintensiven Bodø til lille Jan var 12 dager, deretter var vi 4 dager på sykehuset her i Lofoten. Og fredag den 13.10 kom vi hjem!!! Skjønneheten spiser godt og alt er fint og han er verdens fineste!!! Jeg svever lykkelig rundt på en rosa sky. Min verden er blitt bitte liten og jeg ELSKER å befinne meg inne i denne deilige bobla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj!! Gratulerer så masse med lille Jan:) Det er så rart å lese at noen som hadde termin rett rundt min egen har født allerede.. du glemte å skrive målene! Er nysgjerrig på hva en liten kar som blir født såpass for tidlig veier og hvor lang han er...

 

Håper det ikke er lenge til min tur... Kos deg masse med lille guttebabyen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :) Om ikke så altfor lenge svever vi rundt på rosa skyer vi andre også :) Så bra at alt gikk så fint, selv om det ble litt tidligere enn forventet! Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med lille Jan!!! Ja, er det ikke herlig å sveve rundt på rosa skyer, gleder meg igjen jeg også. Hva var de berømte målene hans da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lofoten! Jepp, da slo du meg med noen dager gitt! Så rart at vi er to som allerede har født her! Lurer på målene hans jeg også! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...