Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som skal?? Jeg har meldt meg på, og gleder meg;-) Har termin 22 februar, og skal føde på Ahus.. noen andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei. Har termin 27. januar og skal på gravidyoga. Så vidt jeg har fått med meg er det hvertfall 3-4 stk. her på BIM som skal dit. Jeg skal gå på tirsdager. Var så mange som meldte seg på at gruppa ble delt, noen på tirsdager og noen onsdager. Så du blir neppe alene...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 19. oktober 2006 #3 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg skal også på tirsdager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 19. oktober 2006 #4 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei jeg skal også på tirsdager:) Vi sees Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleebie Skrevet 22. oktober 2006 #5 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg skal på Gravideyoga på onsdager...gleder meg! Har termin 21 februar og skal også føde på Ahus, hvis ikke i bilen på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 23. oktober 2006 #6 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Jeg skal også på gravid yoga på lillestrøm i morgen. Gleder meg veldig jeg også Har termin 24 februar og skal også føde på ahus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten Drøm Skrevet 23. oktober 2006 #7 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Jeg skal også på yoga'en i morgen. Har temin 16.02 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå