lærer Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Den skal visst være veldig bra for å unngå bittfeil. Veldig mange barn som bruker smokk ender opp med regulering for å rette opp bittfeil. Jenta mi er snart 3 mnd og har bare brukt nuk fram til nå. Tviler på om hun vil ta den nye smokken; den ser veldig rar ut. Noen erfaringer?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 kjøpte sånn smokke ja.. da va han rundt... en og en halv to mnd, å ar brukt smokke siden dag 4 i hans lille liv!! men han ville absolutt ikke ta den.. spøtta den ut , bynte å bli irriterrt å skrike.. hehe så ga opp etter noen prøve forsøk!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 eg prøvde han mest for moro skuld, men her var han ein stor suksess. Like pop som NUK! ...og det skal noko til;)
Mona og Sine Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Snuppa her ville ikke ha den.... Ho er 3 mnd..
eir@ Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 He-he, vi har også prøvd! Jenta mi er sju mnd nå, da, og har brukt MAM-smokk fra hun var seks-sju uker, så jeg hadde vel ikke så stor tro på at hun skulle like den...og det gjorde hun ikke, heller. Prøvde litt sånn "for-å-være-grei-sutting", men fant ut at hun ikke likte den, og spytta den raskt ut. Og det samme skjedde hver gang vi prøvde. Så nå har vi gitt opp... Får heller bli med en evt. lillebror eller - søster.
martemaren Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 men nuk og har komt me sann smukk som skulle vere bra for tennene.. kjøpte den i går,den e veldi godkjent her vertfall
mamman til lilleprins Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Noen som vet om en nettbutikk som selger denne smokken?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 vet ikke om den selges på nettet, men den skal visst være å få tak i på alliance apotek og ditt apotek og apotek 1 og i noen sånne barnevognsbutikker. leste i alle fall det på nettsiden deres www.ortodent.no
SuperMusa Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Holdt på å kjøpe den i går, men lot være og kjøpte nuby... Men jeg trodde ikke man fikk bittfeil hvis man sluttet med smokk før man fylte to år? Har de forandret mening på det?
Gla-mor Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 Finnes på Coop Obs! også, i hvert fall her i Trondheim. Mye billigere enn på apotek.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #12 Skrevet 21. oktober 2006 vi kjøpte den på ditt apotek. tok en stund før småtten var fornøyd, men jeg var ganske bestemt på at dette skulle gå, så etter en liten periode med mam og ortodent annenhver gang, bruker vi nå kun ortodenten.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #13 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg fant den endelig til salgs på nettbutikken www.mortil3.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå