Lapez Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Kan dere fortelle hvordan det foregikk og hva dere så? Hvilken uke var dere i? fikk dere bilde? evt video? er den innmari kort isåfall? Hvor lenge varte timen deres, og ble dere fornøyd? Jeg har time 29/11 da vil jeg være i uke 27=)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Var på 3d UL i uke 22. kjempe fornøyd. Var der vel enn 40 min. Fikk se det vi ville. Hun forklarte og brukte god tid. Spurte oss flere ganger om det var noe vi lurte på osv..... Fikk se alt.... Fikk med oss 2 3D bilder og 19 vanlige bilder. Betalte 1300 kr Kjempe fornøyd ;o)
Tess/ januargutt Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hei. Var på 3d ultralyd i uke 27. Var der ca 45 min. Gikk først gjennom alt det anatomiske. Fikk så 4 3d bilder printet ut, og en cd rom av lillegutt med små filmsnutter som egentlig er hundrevis av bilder. Dette kostet 1500. Ta en titt på bildene mine hvis du vil han var ikke veldig samarbeidsvilllig, men man kan da se at det er en liten pjokk der Var på majorstua klinikken i Oslo. Kjempe fornøyd !
Bellen Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg var på 3D UL i dag, og helt ærig hadde jeg ventet meg noe mer av selve undersøkelsen. Etter en kort intro hoppet jeg opp på undersøkelsesbordet.Den lille lå med føttene opp mot pannen så det kan ha vært vanskelig for henne å få ordentlige bilder av han (fikk bekreftet at det er en han), men synes hun var veldig stille og forklarte lite. Jeg måtte si i fra at nå skjønte jeg ikke helt hva jeg så, men hun forklarte lite hvis vi ikke spurte. Trodde det skulle være en lignende medisinsk undersøkelse som på ordinær UL, men følte det ikke slik. Virket som om hun var mest opptatt av ansiktet hans og å få bra bilder. Da vi var ferdig sa hun at den lille var passe størrelse etter hva jeg hadde oppgitt som termin, men nevnte ellers ikke noe. Jeg glemte å spørre om å få høre hjerterytme, så det fikk vi ikke gjort (hvis de gjør det). Godt mulig det er jeg som har hatt veldig store forhåpninger til UL'en, og da tenker jeg ikke på bildene men å få en ny gjennomgang og bekreftelse på at alle vitale mål var som de skulle. Totalt betalte vi 1400kr for ca 1/2 times undersøkelse og fikk med 3 3D bilder og en remse med vanlige UL bilder. Er 27+1 i dag.
Bellen Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Hm, en liten trykkfeil der ja, men jeg er ikke mer enn 27+6.......
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 stemmer det. hehehehehe jeg som roter... knis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå