Gå til innhold

Gir dere gave til far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Type barselsgave altså, og hva eventuelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt tanken,bare en liten greie,siden det ikke er hver dag han blir far.Men jeg aner ikke hva det skulle være...vil at det skal være noe til HAN i såfall. Enig i at babyn er gave i seg selv...

Skrevet

Har akkurat kjøpt en dyr Espressomaskin til kjæresten min fordi han er så snill nå som jeg er gravid, ja han er snill ellers også da men ekstra mye nå :-)

Koselig å skjemme han litt bort og jeg drikker ikke kaffe en gang.

Skrevet

Ja, ikke store greiene jeg har tenkt på heller.Babyen er helt klart en gave i seg selv, og jeg tror ikke han forventer seg noe, men kunne vært koselig med en liten symbolsk ting kanskje!

Skrevet

Bæresele (type babybjørn osv) er en kjempeflott gave :) pappa'n her i gården har brukt sin enormt mye med lillejenta, og kommer nok til å gjøre det med dette knøttet også.

Skrevet

Har tenkt litt på dette jeg også. Har kommet fram til at det må bli noe symbolsk, gjorde ikke dette for 2 år siden, men siden det snart er farsdag også.... regner med å ha fått gutten vår til da, så blir det en gave til pappa`n også. Hva vet jeg ikke... men kanskje en dvd eller noe... trenger å koble litt av om kvelden etter at han er kommet hjem fra sykehusvisitter og fått lagt 2 åringen vår.

Skrevet

Nei, jeg gir ham ingenting. :-) Han har nå tross alt sluppet unna det meste. Får servert en fin og flott baby uten å være kvalm, ha halsbrann, sove dårlig, slite med bekkenløsning etc. samt at han slipper å føde med alt det innebærer av smerter.

Skrevet

Nå er det nå en gang sånn naturen er...Noen menn bryr seg ikke så mye om hverken baby el mor under svangerskapet(etter å ha lest mange tråder her inne)og noen er en god støtte og oppmerksom og god. Sånn er min mann, så han fortjener sitt=) Han har tross alt vært tålmodig og snill,selv når jeg har vært urimelig og hormonell....

Skrevet

Har begynt å vudere å kjøpe en genser til ham fra Bim shoppen,men har ikke helt bestemt meg enda.

Skrevet

Ja, mannen min elsker konjakk, så han skal få en flaske med god konjakk av meg :))

Vet at jeg får en liten oppmerksomhet av han også. Synes ikke det er nødvendig med gave, men er alikevel hyggelig å få et minne om den store begivenheten også. Babyen er jo våres men gaven er bare min :))

Skrevet

Jeg samler ting som det står:

"Verdens beste pappa", "Daddys girl", "I love my papa" ... osv, det blir smukk, body, smekke og litt sånne småting.

Jeg har også kjøpt en liten humoristisk bok - i sjanger: "Hvordan overleve som pappa".

Tenkte jeg skulle pakke sammen og legge fram før vi reiser til føden (hvis jeg husker...). Håper han åpner og koser seg med gaven når han er hjemom etter at vi har blitt foreldre :)

Skrevet

Jeg gir en t-shorte med verdens beste pappa på..Ikke noe stort, men bare en liten oppmerksomhet:)

Skrevet

takk for ideen om konjakk. min samboer er veldig glad i det, så det skal jeg kjøpe.

Skrevet

Her blir det nok ikke noe gave ved fødselen. Men har termin 28oktober, og det er farsdag 12 november,så har kjøpt to småbodyer, en med "like sjarmerende som pappa" og en med "min pappa er sterkere enn din pappa" så skal jeg vel ikke kjøpe noe mer, siden han da har bursdag 15 november å da får en norønna jakke hos oss ;)

Skrevet

første gangen fikk han ingenting, men denne gangen skal jeg kombinere jule/bursdag/pappagave fordi han har bare vært helt super nok en gang og tatt alle byrder og stått opp med barnet vårt hver morgen, laget mat til meg og stelt for meg, latt meg få slappe av masse osv.

han får en fotballtur til england og det har han virkelig fortjent!

Skrevet

Åh, Montree, hvor fant du de bodyene? Har sett etter sånne selv, men ikke funnet ennå.

Skrevet

Jeg kjøpte en bok Verdens beste pappa - som han fikk her forleden. Det var en bok han satte pris på. Hadde tenkt å vente til fødselen med å gi han den, men etter å ha kikket litt i den så bestemte jeg meg før å gi den nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...