Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 han har helt feil ammeteknikk!!suger til seg puppen som spagetti i stedet for å gape...leger og helsesøss har sett på når eg ammer, og spør hele tiden om det ikke er vondt, men eg har ikke følelser i puppene lenger, så det går jo fint...men problemet er at han ikke får i seg all melka, og melkemengden har gått så mye ned at eg må gi tillegg...han drar også hodet bakover når han spiser, drar brystvorten med seg...har heller ikke mye av det brune i munnen, bare vorta. han er 4,5 mnd nå...er det for sent å få rett ammeteknikk nå?har prøvt alle slagt mulige triks, men funker ikke... kan ammesjold være en løsning?og kan en ha en lang ammetid med det?vil helst amme til han er langt over året,pga han har kumelkallergi.,...
Expat Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Det er verdt et forsøk ihvertfall. Du bør pumpe en gang i døgnet når du bruker de tynne skjoldene til medela eller avent (avent sine kommer i størrelser, tror jeg), for å kompensere for mindre stumulering og evt ganger som ikke blir tømt helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå