Gå til innhold

vil ikke leve mer...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tror hodet snart faller av meg, jeg har driti meg skikkeli ut. Jeg svikta han jeg alltid har elska mest over alt her i verden.

Jeg gjorde det slutt og lå med en annen. Jeg var heldig som fikk han tilbake når jeg krøp til korset.

Men så viste det seg at jeg var blitt gravid, er i beg av 7 mnd nå. Det har virket som at han har taklet det bra, men det gjore han cist ikke.

det ble slutt for litt over en mnd siden, og jeg klare nesten ikke puste. Klarer meg ikke uten han, har aldri følt jeg har vert glad for denne graviditeten i det hele tatt. Og jaffal ikke nå som det har ødelagt alt !

Vi har forsatt god kontakt, men jeg føler jeg maser for mye. Han lever jo sitt egent liv, har vert med en ny dame og. Det spiser meg opp innvendig. Er så desperat..

Fortsetter under...

Uff..for en forferdelig situasjon. Vet du helt sikkert også at det ikke er han som er faren til barnet? Er vanskelig nok å være alene med alle følelsene en graviditet bringer med seg om ikke en skal ha kjærlighetssorg i tillegg. Vit at du nok kommer til å elske det lille nurket i magen din, og at det er uskyldig og hjelpeløst den dagen det kommer ut- og at du kommer til å smelte den dagen det smiler til deg :). Ellers tror jeg ikke jeg har noe bedre råd enn å ta tiden til hjelp med din elskede, er nok godt mulig at det kan bli dere to igjen..men det er nok ekstra vanskelig for ham også nå som en fødsel nærmer seg. Prøv å ta vare på deg selv nå og bruk vennene dine som en skulder å gråte på- og husk at du kommer til å le og være lykkelig forelsket igjen en dag!

• 2 uker senere...

hei!

er i nesten helt lik situasjon selv.

om barnet mitt er han jeg elsker sitt, kan ting gå bra,men om det ikke er det, kommer jeg til å kjærlighetssorg resten av livet ....

jeg er derimot veldig glad for lille bebyen som kommer uansett hvem det er sitt(det er i alle fall mitt :) !!)

men det som er fint er at alt kommer til å ordne seg. vet jo veldig godt at råd ikke hjelper det dugg når man har det vondt og vanskelig-men jeg ble faktisk veldig lettet over å se at det er så mange på disse sidene som har det vanskelig(og som i mitt tilfelle ikke vet hvem pappan er..) man trenger ikke å ha gjort noe feil-- både meg og deg var utenfor forhold når vi ble gravide, så ingen "feil ble gjort..vi har bare gjort det litt vanskelig for oss selv---og for disse guttene da..

men alt kommer til å gå bra-----og du kommer til å elske babyen din----***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...