Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hjelper mannen til om natten,eller får han sove siden han skal på jobb?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 han sover.......står opp halv fem han, så jeg lar han sove....
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Tja... Hadde han hatt pupper så kunne han vel gjort nytte for seg, men siden han er uten, så er det bare jeg som gjør susen om natta. Så han sover, ja!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Han får sove. Ved avvenning legger vi det til helga slik at begge kan bidra.
så var vi 4 Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Vi står opp annen hver gang. Skulle bare mangle siden det å ha ansvar for en liten baby er minst like tungt som det han gjør
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 vi har bare gitt mme, nu e han snart 3 mnd å sover hele natta.. men da han va mindre. hehe så vokna han i 3 tia som regel å da hjalp mannen min til! tilgo me når han sku opp kl 5 .. æ va jo oppe å laga flaska da mens han lå i senga me mathias.. helt frivillig
mai mammaen til to Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 hun vil bare ha pupp..og det kan ikke sambo gjøre noe med..hehe... i helgene står han opp tidlig med henne en dag...
MintCondition Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Mens hun fortsatt ble nattammet var det jo ingen vits i at han våknet for å se på at tulla fikk pupp, men nå har hun sluttet med pupp (men har hatt noen slitsomme netter med våkning av gammel vane + tenner), så da er han oppe ja. Mer enn meg in fact, men jeg våkner jo uansett da. Skulle vel egentlig bare mangle? Da jeg var hjemme i permisjon var jeg jo på "jobb" om dagene jeg og, og jeg vil faktisk påstå at min jobb var mer slitsom enn hans
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Han har rømt fra soverommet. Det er pupp min lille vil ha, så han kan uansett ikke hjelpe.
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Her er det kun pupp som hjelper om natten. Må smokkes en del også, men det er jeg som våkner lettest og sovner fortest etterpå så det er liksom min jobb det og. I ukedagene sover han sågar på et annet rom så han er uthvilt til jobben. I helgen sover han sammen med oss, og da er det ofte han som løfter henne over til meg på morgenen til frokosten. Så ligger vi alle tre i sengen og koser oss etterpå. Hun ligger selvfølgelig i pappas armkrok og purker.
Line_78 Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Siden babyen vår våkner for å få pupp er det nok jeg som må til pers, he he :-) Men hvis han våkner etter at jeg har lagt meg, og mannen min fortsatt er oppe, pleier han å gå inn og hente ham og legge ham oppi senga til meg (har flytta babyen på eget rom nå). Mannen min skal sjelden på jobb tidlig om morgenen da, han jobber deltid (kveld og helg) og studerer. Så noen ganger tar han sønnen vår på morgenen, så jeg får ligge litt til hvis jeg er helt utslitt av å stå opp om natta.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 Han er på jobb om natta han.. Og i helgen lar jeg han sove ut... Han våkner ikke av ungen heller, og hvis jeg vekker han så får jeg huden full og ender opp med å stå opp selv. Så like greit å stå opp først som sist...
Bussi Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Her er vi hjemme begge to, så vi deler på det. Vi gjør det på den måten at jeg tar meg av ammingen (duh!), mens han henter babyen bort til meg og legger han igjen etterpå. Syns det er greit å fordele det på den måten jeg, blir jo uansett jeg som må holde meg våken under ammingen mens han kan sove, men jeg slipper iallefall å stå opp av sengen hver gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå