GravidJente21 Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er ei jente som er fullgått 22 uker og har på ei uke vært inne 2 ganger for tidlige rier. Er dette normalt??? legene sier at fødselen kan begynne nårsom helst??!! noen som har opplevd dette
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 Nei, dette er ikke normalt. Gjør regning med at du har fått beskjed om å ta det helt med ro? Får du medisiner for å roe ned livmoren? Vil bare ønske lykke til! 2 uker til og fosteret er levedyktig... selv om det fohåpentligvis ikke blir født på lenge ennå!
GravidJente21 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 ja jeg har fått medisiner mot det og det dunker faktisk veldig bra=) ja jeg vill ikke at det skal skje noe enda med den liulle jeg har i magen så da er det bare å ta det med ro=) tusen takk for hyggelig svar=)
DiddiDaddi Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Vil bare ønske deg lykke til, dette går sikkert bra! Sykehuset passer på, og du får medisiner, og jo flere dager i livmoren din - jo større sjanse har ungen til å klare seg ) Du får bare ta det med ro videre! Jeg har stått på Bricanyl tbl siden uke 23, vet ikke om det er det du tar, men jeg har nå kommet til uke 29 - og det funker veldig bra å ta medisinene. Bivirkningene er absolutt til å leve med bare snuppa får være i magen ) Slapp av og pass på deg selv og lille nurket nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå