Gå til innhold

Hva er dette??Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har jeg vert kjempe urolig..... har hatt en ubehagelig/rar følelse i kroppen som jeg ikke har hatt før.... det begynner med at jeg får vondt øverst i magen så sprer det seg oppover og bakover i ryggen sånn ca midt på ryggen....litt som luft smerter, støl aktig følelse...litt vanskelig å forklare man akkurat som en nummende, murrende følelse.... klarte ikke ligge rolig så snudde meg sikkert hundre ganger!!!og svetten pipla.... ikke spesielt smerte fult bare veldig ubehagelig!! Å så var jeg på senteret å handla så skjedde akkurat det samme svette perler på nesa osv....magen ble ikke spesielt hardere så hvet ikke om dette kan vere kynnere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Please hjelp er litt redd!!! noen??

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

ikke for å virke spydig - men sånn har jeg det hver natt igrunn...

Hvor langt er du på vei da?

jeg er i uke 36 og alt er tungt og slitsomt om dagen...

men jeg har ikke de taka i ryggen du beskriver.. men alt det andre..

trodde det var normalt jeg :)

Skrevet

angstanfall. stress? redd? hmm er ikke sikker jeg altså..høres ikke ut som noe farlig.

Skrevet

Er du redd ringer du føden!!! Hvor vanskelig skal det være!? Blir redd av alle dere her inne som bare venter på svar fra andre gravide, RING FØDEN FOR POKKER! Sorry utbruddet, men noen ganger blir jeg sjokkert!

Skrevet

Jeg er 35 uker!! snakket med jormor.....hun tror det kan vere livmormusklene som gjør seg "klare" til å presse ut babyen.....

Men det jeg lurte på var vel egentlig om noen andre har opplevd dette?

Jeg er ikke tung å føler meg ikke høygravid å har ikke vondt noen steder uten om dette.. har bare lagt på meg 2kg.....å er i super form!!!

Så blir jo redd da!!

Lurte bare på litt erfaring!!

Skrevet

Men kan det vere kynnere da???

Skrevet

Kan noen forklare meg kynnere da???

Skrevet

Kynnere er det du føler når livmoren jobber og forbereder seg på fødselen. Det er tydelig veldig ulikt hvor mye og hvor sterkt gravide kjenner disse... jeg har alltid hatt masse (to svangerskap). Er magen din steinhard i noen sekunder, men blir myk igjen så fort du beveger deg eller skifter stilling, er det nok kynnere du kjenner. Av og til kan de være vonde. Nå mot slutten (jeg er 38 uker) kan de føles vonde, spesielt hvis jeg har "full" blære samtidig. Da hjelper det å gå på do (eller jeg føler jeg må tisse på grunn av kynnerne...)

Når kynnerne/ sammentrekningene kommer regelmessig og ikke går over når du skifter stilling, snakker vi rier... oh jess! Men da er man vel sjelden i tvil om at man bør begynne å telle sekunder og finne telefonnummeret til føden:)

Skrevet

Kanskje kroppen min bare begynner å bli sliten..... Er jo tross alt en påkjenning å gå gravid selv om jeg har vert i bra form.

Takk for svar:0)

Skrevet

Så er det denne sperren igjen da for å ringe føden...man vil liksom ikke virke hysterisk....

Tror disse ubehagene er helt normalt jeg!

Good luck=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...