Gå til innhold

mai-baby


mirremamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 13. mai, og tenker på akkurat det samme.

Håper ikke babyen kommer 17. mai. Det må være kjedelig å ha bursdag en dag hvor alle andre er opptatt med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ik sant... menmen d e jo kji nå vi rår me...tvila e får på me bunaden da hehe...el ork å gå i tog... Egentli ska e var gla alt går bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julaften, nyttårsaften og 17mai e liksom sånne datoa main kanskje helst vil unngå ;-) men som sagt berre alt går bra, ja da e alt bra ;-) bra d ik e berre e som tenke på sånne bagatella...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker som så at 17. mai er tross alt en bedre dag å ha bursdag på enn julaften, for da blir det ihvertfall to dager med pakker, istedenfor bare én. :) Kjipt for barnet å "bli snytt" for en feiring. :)

 

Men babyen kommer vel når den er klar, jeg er jo selvfølgelig fornøyd uansett hvilken dato det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kremt kremt... ;)

Jeg har termin den 17.mai... Og håper ikke at det er da det skjer, for ungen sin del. Men det er heldigvis en usikker termin, og de pleier jo ikke akkurat å komme når de skal liksom.. :)

Men uansett hva jeg håper, så får jeg ikke gjort noe med dette, babyen kommer når den kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...