Gå til innhold

Til dere som er gravide for andre gang el mer.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er symptomene helt i begynnelsen annerledes enn første gang?

Jeg håper jeg er gravid...men syns alt er så annerledes enn med første mann. Da hadde jeg svake mensmurringer de siste par dagene før ikm - nå er det skikkelig vonde menssmerter siden el. Har ikm på søndag.

 

Er kvalm om kveldene og veldig trøtt. Sist gang merket jeg ikke kvalmen før i uke seks...men da kom den til gjengjeld som bare det! Hadde ekstrem svangerskapskvalme:o(

 

Sist gang hadde jeg masse små kviser/nupper på brystet og oppover halsen - det har jeg ikke nå...og dette er vel grunnen til at jeg tviler veldig på om jeg er gravid...er jo enda for tidlig å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har følt meg VELDIG gravid denne gang, mensmurringer rundt IKM og ømme pupper. Visste egentlig at jeg var gravid før jeg tok testen. Det har fortsatt med MASSE symptomer, mer enn sist gang. Er veldig kvalm, ømme pupper, ekstremt trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisan..er gravid for andre gang..er bare 7 uker på vei,men merker allerede kvalme,ømme og større pupper,dospringing osv..kan ikke si at det ligner på forrige gang,ikke foreløbig allefall..var nesten ikke kvalm eller noe sist gang,bare litt ømme pupper og enorm matlyst...

 

kanskje jeg får en gutt denne gangen da..hehe fikk jo jente sist..venter spent,men er ikke så nøye ka det blir håpe bare den er frisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at det er mer "livmor-smerter" andre gangen? Har hatt rimelig sterke og vonde "menssmerter" i halvannen uke nå....håper jo det kan være et positivt tegn...ellers er jeg redd for at denne mensen blir vooooond:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan jeg si at mens-murringene var mye mer fremtreden denne gangen, men kvalmen er svakere. Jeg har hatt helt andre 1.tegn på graviditen enn de to andre gangene. Jeg er i uke 11 og sålangt ser alt bra ut. Så jeg vil absolutt si at det er håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...