Gå til innhold

Noen som ikke bruker vognseler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det gått bra med barnet så langt? Jeg har fått låne en voksipose som jeg kun skal bruke i vogna på verandaen når poden skal sove formiddagslur. Det er ikke klippet til hull i posen og jeg vil nødig gjøre det da det ikke er min pose. Jeg lurer på om det er trygt nok å la poden ligge i denne posen å sove på dagtid når vogna står stille på verandaen. Tenkte å feste stanga i vogna slik at poden har noe over seg men ellers ligge fritt. Noen som har gjort det samme og har poden holdt seg i vogna? Min er snart ett år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel kjøpe løse vognseler eller gåseler på Cubus eller en barneutstyrsbutikk? Jeg har også en voksipose uten hull og en ettåring og bruker en slik sele slik at jeg vet at hun ikke ramler ut når hun våkner etter luren. For da kommer nemlig et lite hode og kikker ut gjennom åpningen i regntrekket ;o)

Voksiposen kan ikke snøres like tett som uten seler, men det er mer enn varmt nok for henne.

Skrevet

Takk for svar! Det har jeg ikke tenkt på. Bare knyter du selene i vogna et sted da? Vår løse vognsele har så korte seler at jeg ikke får dem ut gjennom åpningen på voksien og så nedigjen til festeanordningen på de faste selene. Kanskje jeg må finne meg noen nye løse seler?

Skrevet

Jeg har ikke brukt seler på jenta mi til nå ( 6 månder). Hun har ligget i sportsvogn i to månder nå. Vil nok bruke seler snart.. utviklingen går fort, og om ikke alt for lenge setter hun seg opp. Greit med seler da =)

Skrevet

Spar-Kjøp har sånne løse seler som du fester i vogna uten å måtte lage hull.

Skrevet

Jeg fester de løse selene på hver side av vognen. Jeg har de såpass lange at hun kan røre seg litt når hun sover, og reise seg opp på kne når hun skal kikke ut av vogna når luren er over. Det fungerer kjempebra! :)

Skrevet

Vi kjøpe slike seler der det følger med to festeremmer til å feste på hver sin side neders på ryggen i vogna, så fester vi bare lillegutts seler til disse hver gang han skal sove.

Kjempesmart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...