Gå til innhold

Føler meg bare ekkel.....

Anbefalte innlegg

Det virker som om samboeren min ikke har lyst på meg lenger.... Jeg hadde så lyst til å kose litt i sted, men han orket ikke, og det er blitt et ganske vanlig svar fra ham.... Den siste mnd har vi nesten ikke hatt sex, og slikt blir det jo ikke barn av, i hvertfall ikke nå som EL nærmer seg. Men det er ikke bare det, jeg føler meg bare så ekkel og stygg og dum, lurer på hva som er galt med meg, liksom. Denne mnd har jeg ikke stresset heller, ikke EL-tester og ikke forteller jeg ham hvor jeg er i løypa (han sa han ikke ville vite, da blir liksom presset for stort).

Kanskje han ikke vil ha barn med meg likevel? Kanskje han ikke synes jeg er tiltrekkende lenger? Kanskje jeg må droppe hele babyplanen? Alt føles bare så slitsomt nå.

Uff, nei, dette ble vel sytete. Men jeg måtte bare få det ut. Og det er godt å lufte tankene her på BIM.

Klem til dere alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6738632-f%C3%B8ler-meg-bare-ekkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære du :-)

Ingen god følelse du sitter med, nei. Jeg vil råde deg til å snakke med samboeren din, jeg. Fortell ham hva du føler, men prøv å gjøre det på en taktisk måte.Spør ham om det er noe han går og grubler på. Hvis han spør hvorfor kan du si at du følerat han er litt fraværende for tiden. Min mann har også i perioder reagert på lignende måte. Når jeg da har tatt mot til meg og snakka med han (oftest mens vi ligger tett sammen i senga. Lettere da synes jeg...) så viser det seg at han har hatt bekymringer på f.eks jobb, og at han ikke var klar over at jeg følte meg avvist. Ender som regel opp med at han får snakka ut, får det bedre med seg selv, får mer overskudd til meg, og da får jeg også det bedre :-)

Verdt et forsøk!

Lykke til!

*Klem*

sånn har vi det også.... og jeg er enig med finnmarksbaby, snakk med han så skal du få se at det har ikke noe med deg å gjøre, jeg også følte meg, avist, stygg og ekkel, tenkte at det var noe galt med meg, men vi pratet mens vi lå i senga, med lyset av, litt lettere å prate da... og han mente jo ikke å såre meg, hadde med jobben å gjøre, nå prater vi om det sånn innimellom når det trengs og jeg føler meg mye bedre...

Takk, finnmarkbaby?:) Jo, føler jo at det er noe han går og grubler på eller bekymrer seg for, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne... Har jo fortalt ham at jeg blir lei meg når det blir slik, at jeg føler meg veldig avvist osv. Men det skjer liksom ikke noe mer etter det, og så kommer det en ny runde etter en stund igjen. Så slitsomt å ha det sånn!

Jeg skal ikke klage, for han er verdens snilleste mann, men han har litt vanskelig for å snakke om saker og ting. Har måttet "lure" ting ut av ham mer enn en gang, og jeg vet at han trenger å få luftet litt ut.

Jaja, får se hva som skjer. Orker ikke å stresse i hvertfall, det får skje det som skjer.

Ha en fin kveld da:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...