Gå til innhold

BRIO KOMBI-Noen erfaringer der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Brio Kombi? Vurderer å kjøpe enten denne eller Teutonia..... Takker for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten bag og tung. Mistralen er bedre.

Skrevet

Synes den var fin som "baby-vogn", men har man først prøvd en vogn med roterende forhjul har det blitt ett must.. Men sett bort ifra det er den en veldig ok vogn!! Sporty utseende, god fjæring, teleskophåndtak..god og lun ellers... Men spørs om du føler for å over til en lettere vogn når baby`n blir litt større.. Smak og behag om du vil bytte etterhvert eller kanskje få tak i en "smidigere" med en gang :)

Skrevet

Har en Brio Kombi 2002 modell. Har brukt den til to barn, har vært veldig fornøyd med den. Er enig i at bagen kunne vært større, men synes den har god trillekomfort, også når det er masse snø, og i ulendt terreng. Da er det jo en fordel å ha de klassiske retningslåste hjulene. Den har vært slitesterk, jeg mener den kan anbefales. Men det er jo selvfølgelig smak og behag :)

Skrevet

Jeg hadde brio kombivogn 2005-mod til snuppa som ble født i september-05, og har vært superfornøyd med den som babyvogn.......har solgt den nå og kjøpt en teutonia sportsvogn da den er litt mindre og mer hendig nå som hun ikke sover like mye i vognen men heller vil sitte og titte. Men den dag jeg får en liten baby til skal jeg ha en brio kombivogn igjen-uten tvil......

Skrevet

Vi hadde brio kombi til sønnen vår.

Har akkurat solgt den.

Så vår sånn har brukt den frem til nå. (han er 2,5 år)

Er veldig god kjøre egenskaper på den så jeg annbefaler den ihvertfall, selv om jeg ikke har prøvd den andre.

Nå har vi kjøpt oss emmaljunga cerox og er ganske fornøyd med den oxo. Den er i grunn litt bedre enn brion ska jeg være ærlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...