Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Har fått fatt på eplemyse som er utrolig sundt (omtrent som morsmelk) det fjerner slagstoffer å driver overflødig vann ut..så deilig,etter 1 mnd har jeg mista 3 kg vann fra kroppen..blodtrykket er bedre enn på lenge kjempe lykkelig:) vann er noe dritt ,slet med det sist gang også,huden strekkes så mye mer en nødvendig..
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Hvor får du kjøpt det hen da?
mammantil2+1 Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, hvor får du kjøpt det og hvem anbefalte det?
Mrs. Bouquet Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Man bør ikkke bruke naturmidler/naturpreparater når man er gravid dersom det ikke er skikkelig dokumentasjon på at det er trygt. Men er selvfølgelig opp til hver enkelt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Det er ikke naturpreperat, det har eksistert siden steinalderen,men har ikke alltid vært enkelt å få tak i . Et firma fra sveits Alpnæring står bak produksjonen.. det er ingen verdens ting som kan skade i mysen .bare spør hvilken som helst erneringsfysiolog,lege o.l tro meg,jeg er skeptisk til alt,bruke ikke engang funktighetskrem med aktive stoffe (finnes ialle typer nesten) uden om krem som er å få tak i på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå