Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Hva trenger ungene som snart blir 1 år?? *Vinterdress/tjukk til når snøen kommer *Parkdress/tynn til nå i høst *Jakke(godt å ha en jakke når de sitter nedi pose i vogna. *Lobber/tøfler *Goretex sko *Regnklær+sydvest. (Sydvest er mye bedre for barnet enn hette) *Fleece jakke+bukse/dress til å ha under parkdressen *Ulldress til å ha under vinterdressen *Ullbody+longs til å ha innerst. *Ullhals *Tynne ullvotter/hansker *Tynne regnvåtter til å ha utenpå ullvåttene. (ikke lett for en på 10-12 mnd å ta tak i spaden med tjukke polvåtter) Ja dette er vel basisen som de bør ha, barnehageunger eller ei. For det er mye lettere både for mor og barn å komme seg ut når utstyret er i orden.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jøss, dette var mye, trenger man alt dette da?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 så mye da...man trenger nok ikke alt dette nei... åsså goretex da...d finnes garantert noe billigere som er omtrent like bra..eller..?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Trenger man ikke alt dette? Synes det høres ut som en heilt grei liste jeg. Må jo ha parkdress, vinterdressen er jo for tjukk nå. Jakke er jo en nædvendighet. Ullundertøy er jo toppen. Og noe på beina må man jo ha.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Dette hørtes ut som en knallbra liste. Ikke rart med gore-tex sko til de minste vel, er det noen som har behov for de beste skoa så er det jo nettopp de.
Traveltobarnsmor! Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 takk for lista, eg printer ut og ser hva vi har i arvekartongen og hva vi må kjøpe inn Men tar det litt etter behov som min sambo sier...kanskje har vi det mildt i været lenge enda hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå