Gå til innhold

Hei Turbotrollet=) Er du her ikveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her vettu... Har meldt meg inn i torsdagtesteklubben :) Klarer nok ikke vente til lørdag som jeg hadde tenkt...

Men tror nok tanta kommer i løpet av morgendagen eller fredagen likevel... Men kan jo bli positivt overrasket da :)

Så kjipt da! Sikker på at det ikke bare er spotting?? En venninne av meg spottet nesten en uke og var gravid :) Så det er kanskje håp?? :)

Heisann=) ja, var inne å leste der nå..hihi, så arti:> Jeg vet ikke helt, det er jo rødt da, men ikke så mye...så vet vel mer sikkert i morgen. Men,men får prøve igjen neste måned. Er jo bare to måneder siden jeg slutta på pillen, så får skylde på at det ikke helt har stabilisert seg enda. Når er det du har ikm da? I morgen eller? Dersom det er tr jeg har fått nå, så kan jeg ihvertfall trøste meg med at jeg har en syklus på 28 dager..hehe.. =)

Har vel ikm enten i morgen eller fredag. Litt usikker faktisk. Har aldri hatt stabil syklus. Da jeg gikk på pillene hadde jeg ikke mens på et år. Sluttet med pillene i april og fikk mensen tilbake nøyaktig 4 uker senere. Har siden det hatt syklus på 32 dager, men sist var den på 31 dager.

Hadde innstilt meg allerede da jeg begynte å prøve at dette kom til å ta litt tid. Så får vi se da. Alltid like spennende :) Men hvis ikke det klaffer denne mnd, så er det ingen grunn til å miste motet ennå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...