Gå til innhold

At det går an å være så trett????


Mamman til Tiril

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke vandt med å hvile noe i løpet av dagen... men i dag hendte det igjen...

Husker ikke at jeg var så trett med Tiril... Menmen...

Bare godt å få sove da :)

 

 

T-20.06.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var innmari trøtt da jeg gikk med jente mi sist. Huff..orket ikke middag engang...bare krabbet meg rett i seng etter jobb. Sov i to tre timer før jeg kunne stå opp å spise litt. La meg tidlig etterpå fordet... Denne gang er jeg ikke sååå trøtt, men sover lur hver dag. Har ikke så krevende jobb denne gang heller da. Det går over da iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sinnsykt trøtt om dagen.. Jeg kan sove når gubben drar på jobb hvis jeg har seinvakt, og hvis jeg har fri ligger jeg på sofan og sover... Huff.. Helt håpløst.. Skulle liksom prøve å være flink til og lage middag jeg da men.... Slitsomt..

 

I morgen skal jeg kjøre 12-timers skift i ambulansen på Nittedal.. Jiha.. Heldigvis har vi hvilende nattevakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig trøtt den siste tiden.. Håper det går over i og med jeg må opp kl 6 for å nå bussen til skolen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også veldig trett..blir kvalm om jeg ikke får en blund midt på dagen..

og nå har vi salg på jobb(møbelbutikk) så har noen laaange dager foran meg..10-20 torsdag og fredag og 10-16 lørdag... må gå hele dagen,og bare ha korte pauser..huff..gruer meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket stadis økende søvnbehov de siste dagene og ser ikke lyst på det. Jeg jobber stort sett 9 timer hver dag og har mye program på ettermiddagene de neste ukene. Når jeg kommer hjem i nitida på kvelden er det på tide å avslutte dagen og legge seg innen kl ti. Det er jo så kjedelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...