Gå til innhold

Dere som har barn som sover hele natten...ca 4 mnd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gir dere de kveldsmat? Og hvor lenge venter dere med å legge de, siden de ikke skal legge seg på full mage? Og hvor lenge sover de da, uten mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke legge seg på full mage?? hvorfor da? det har jeg aldri hørt om før..

Skrevet

Jeg begynner å legge gutten min 18.30. Da spiser han 200 ml mme. Han vil som regel ha mer enn det, så han sovner ikke før 19.30. Da har han kanskje spist 300 ml til sammen. Har prøvd å fordele det utover dagen slik at han ikke skal bli så utrolig sulten rett før han sakl legge seg, men det funka ikke... Han samler vel til natta, siden han sover til 07-08.

Skrevet

Det kan visstnok føre til ubehag. Jeg synes heller ikke det er noe særlig å legge meg kjempemett :)

Skrevet

Gir du først 200, så lager du mer etterpå? Er det ikke litt mye å gi 300 på en gang? Eller? Legger du han med en gang han har spist da, og tar han opp igjen, eller hvordan gjøres det? Kveldsstell etter mat?

Skrevet

Ja det høres helt forferdelig ut, men han nekter å sove før han får mer. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre!? Uansett om jeg gir han en time før han skal legge seg vil han alltid ha mer.

Skrevet

jeg la gutten min på eget rom da han va 4 mnd, etter en stund begynnte han å sove lengre og lengre perioder :) da han fikk 2 porsjoner grøt, morgen og kveld sov han fra 19 - 06/07

Skrevet

Her blir det gjerne kvelds rundt 18.30-19.00 tida. Men hun sovner ikke før i 20-20.30 tida da. Og i vårt tilfelle er det bare bra for hun gulper veldig mye, og da er det ikke greit å legge ho rett ned etter maten. Da blir det gjerne no søl. Så sover hun til 05. tida ca. Ikke alltid da. Nå som det er tenner på gang her våkner hun ofte litt tidligere... :)

Skrevet

gutten min er 3mnd. han får på natt tøy i ni tida. mater han mellom da og klokka ti. legger han etter han har spist. da sover han til 6-8 tida..

Skrevet

Guttenm in er 4 mnd og jeg gir han mat i 20 tida, da er han i pysjen alt, så legger han seg som regel i 21.21:30 tida. Da sover han til 07-08:30 tida (avhengig av hvor mye han har sovet på dagen før)..

Skrevet

Hun få det siste måltidet i 10 tia og så er det kveldsstellet etter det og da sover hun til9-10 på morran, så jeg skal ikke klage!

Skrevet

Her legger hu seg på full mage..burde hun ikke det?

Jeg legger henne mellom halv sju og halv 8..alt ettersom..

Hu pleier å sove til alt mellom 7 og halv 9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...