Gå til innhold

kvalm, fysen og testeklar

Anbefalte innlegg

jaja.

jeg har som kjent ikke noen stor tro på graviditet denne pp, ettersom jeg ikke har noen særlige symptomer. Men nå på kvelden er jeg småkvalm, fysen og litt spent og.

men så kommer vel tanta i løpet av natta da. så slipper jeg kaste bort penger på en test. dersom jeg tester, og så kommer tanta etter noen timer blir jeg sur! Hun kunne i tilfelle komme nå i dag, når det er IKM-dag!

jaja

bare noen kveldstanker her. har alle hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6737678-kvalm-fysen-og-testeklar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samma her... Fysen og litt småkvalm om kveldene... men det kommer sikkert pga at jeg spiser så forskjellig på kvelden. Er vel ikke bra å blande alt for mye.

Hatt en veldig rolig dag på jobb. Skal egentlig jobbe seinvakt i morgen, men får se an foten litt. Hvis den er like hoven er det ingen vits å slite seg gjennom 8 timer på jobb. Medfører ganske mye gåing og ståing det...

nei, du må ta vare på deg selv også!

hm. jeg har bare lyst på pizza jeg. har hatt veldig lyst på pizza i det siste. haha

i går stekte jeg pizza halv ti på kvelden. jeg pleier ikke spise på kveldene jeg, for vi spiser ikke middag før i halv fem tiden som regel..

men men

drømmer mye sykt når en spiser på kveldene!!

Hatt en ganske fin dag ja...

Fått mye øving i sv.skaps kvalme i dag.... forbanna penicillin altså..

Men det er ikke mer enn 6 dager eg skal gå på de.. jippi!!!

Så neste gang eg skal være kvalm nå er når eg er gravid!! Basta!!!

Nå skal eg opp og si godnatt til ungene..og så er det kveld!! Med kakao!! Mmmm deilig!!

Tror jammen eg skal ha is oppi..

is i kakaoen ? det har jeg aldri prøvd.. men det hørtes godt ut da.

ååå. nå fikk jeg lyst på frityrstekte bananer med is til! nammenam..

hahahaha!! så nettopp på "Americas funniest Home Videos" og der var det en dame som fikk veer/vannet gikk akkurat i det hun skulle si "I do". hihihi! hun skrek "NOOOOOO" og folk syns det hele var litt rart til de skjønte hva det dreide seg om ! hahahaha!

det var dagens!

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...