kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 har hatt myyyyyyyyye knallhard mage(dette etter at jeg falt og mistet noe fostervann i midten av aug) dvs at magen blir steinhard og man kan nesten ikke trykke den inn... nå i går fikk jeg krampelignende smerter første på ene siden og så langs andre siden av magen (fra ribbeina og ned til .....)er det noen som vet hva dette er? og hvorfor det kommer .selvom jeg er mor til en fra før er det 6 år siden sist og jeg kan ikke huske at noe sånt skjedde ..blir litt bekymret her.... noen som vet noe mer enn jeg??? har forresten termin 28 desember .71 dager til..
adelia*termin 18/10* Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 vet ikke jeg, men er du bekymret kontakt lege/føden og hør. bedre med en gang for mye enn 1 gang for lite
*shehasmyheart* Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hei du:) Jeg kan ikke svare deg på hva det er dessverre. Men...jeg hadde også som deg en KNALLHARD mage i svangerskapet. Hele tiden! Kjentes ut som kjempelang kynner egentilg. Jeg hadde veldig mye kynnere. Veldig plagsomt! Var aldri noe galt. Hadde bare sånn mage. Så til krampene...jeg hadde ringt til føden eller der du går til kontroll. Ikke fordi det er noe galt. Men fordi du er bekymret. Og det er vondt. Bedre å sjekke en gang for mye spør du meg. Og det er derfor de er der:) Så kan du slappe av etterpå. Mye bedre for dere alle:)
2barns mor Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Enig med de to andre her at det er bedre å få sjekket det en gang for mye!!! Forhåpentligvis er det ikke noe fare på ferde, men for din egen del så slipper du unna mye bekymring med å ta kontakt med Føden eller legen/jordmora di. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå