tuppen og lillemor Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 er så lei nå, har vondt i hodet nesten hele døgnet.... ligger nesten hele dagen i sengen til tider, det er helt tragisk, må oxo til tider gå med solbriller inne, sånn som nå... lurer på om jeg har fått migrene nå under gr teten. tar så og si smerte stillende tab hver dag, ofte uten at det virker.... ikke noe koselig... er det noen andre som oxo sliter???????
Bea80 & Gullgutten Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 har du snakket med legen??? Har du migrene fra før, kan det bli verre under graviditeten...har du kun vont i en side av hode? = migrene. Husk at for mye hodetabletter over tid kan gi hodeverk.....ironisk
tuppen og lillemor Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 nei har ikke snakket m lege nei..... var av og til plaget med hode pine tidl... men ikke sånn som nå. har vondt over nesen og øyenbrynene, og i bakhodet.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er også veldig plaga av hodepine. Det kom helt plutselig og nå er det hver dag. Jeg prøver å drikke mye vann og gå tur i frisk luft hver dag, men med variabelt hell. Det er akkurat som om det sitter fra bihulene (nesa og over øynene) og så ender det opp i bakhodet. Slitsomt å holde hodet oppe. Hvis det ikke gir seg må vi vel til legen?
Faylinn Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Mener å ha lest at dette har med de økte slimhinnene vi får og at noen får en slags bihulebetennelse pga det? I så fall kan det hjelpe med nesespray, eller sniffe inn saltvannsoppløsning om du skal bruke det over lang tid. Har du zymelin el.l i huset ville jeg gått og prøvd det, skader ikke om du bruker det noen dager.
Frk. Vable Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har det også sånn... Kjennes av og til litt ut som bihulebetennelse, akkurat som det gjør vondt over øynene og de blir helt "varme" i tillegg til vondt i selve hodet! Jeg har merket at det kommer veldig lett hvis jeg stresser litt, og har det først kommet, blir det også sittende resten av dagen. Så jeg prøver å ta det med ro og ikke stresse så mye. (Ikke så lett med en 3-åring og en mann offshore... hehe) Det hjelper iallefall meg!
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Jeg sliter også mye med hodepine, men det har jeg gjort så lenge jeg kan huske, har prøvd både briller og alt mulig, men ingenting som hjelper. Men eg har funnet ut at det er stresshodepine jeg har. begynner oftest bak i nakken og skuldrene. Nå føler ikke jeg at jeg stresser mye, men gjør nok det litt mer enn jeg tror. Så jeg er avhengig av å ha hodepinetabeletter med meg i veske uansett hvor jeg skal, tilfelle det slår til når jeg er på jobb osv.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Kanskje du skal ta deg en tur til legen for å utelukke eller å få behandling for bihulebetennelse! Det virker nesten slik på beskrivelsen din! Har dette selv så snart keg tetner litt til i nesen og det er ikke morsomt!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Hei. Jeg vet hva dere snakker om. Har vært plaget med spenningshodepine i veldig mange år, så lenge jeg kan huske egentlig. Nå i svangerskapet kjenner jeg at jeg tåler mindre stress og at den kommer veldig lett. Går regelmessig til fysioterapaut og får behandling helt øverst i nakken, der som hodet begynner. Smerten der bak er mange ganger værre enn selve hodepinen. Prøver å unngå å ta smertestillende men er helt nødt noen ganger. Dette problemet bør man helt sikkert snakke med legen sin om. Lykke til videre Termin 14. jan. 07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå