Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper for guds skyld at du ikke har fått det - ikke å anbefale.. Jeg har veldig vondt i den ene sida av rumpa, men det er værst når jeg går eller står, så det er jo ikke sikkert det er det med deg.. Kan være at det trykker på litt nerver inni der da...

Har i perioda ondt i di beinan når æ snur mæ i sænga... eller når æ har gådd eller sotte mye... e et snev av bekkenløysning, men når æ tar hensyn går det faktisk vældi bra... så vær førsekti me det sjøl så bi det før håpentligvis ikke så ille...

Fysioen min sier at de aller fleste vil i en eller annen grad få bekkenløsning i svangerskapet. Veldig vanlig på slutten. Bekkenet skal jo gli fra hverandre, og dette vil de fleste kjenne noe itl, i større eller mindre grad..

Er nok ikke så uannsynlig nei...Men heldig som ikke har merket noe før da:)

Annonse

Jeg hadde også vondt inni rompa (liksom), men bare på venstre siden.

Jeg fikk anbefalt en kiropraktor og fysioterapuat (alt i ett) som jeg ringte til mandag morgen (etter en helg med sinsvake smerter). Fikk time noen timer senere på dagen og kiropraktor/fysioterapauten sa at hofta mi var skeiv = bekkenlåsning.

Altså, det kan være bekkenlåsning og ikke bekkenløsning :)

Bekkenlåsning kan lett rettes på ved et par knekk hos en kiropraktor. Fysioterapauten hjelper deg ved bekkenløsning.

Siden jeg alltid venter alt for lenge med slike ting, så anbefaler jeg deg å sjekke det ut før det blir for ille. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...