Gå til innhold

Endelig fikk vi se et bankende hjerte!!


Sara 79

Anbefalte innlegg

Må bare fortelle min glad-nyhet i dag!!Som jeg har skrevet i innlegg tidligere her inne måtte jeg tilbake til ultralyd for i dag, pga av at vi ikke kunne se noe liv inne i magen min når vi var på ultralyd for 2 uker siden. Tro meg;det har vært 2 LAAANGE uker!!

Men i dag fikk vi se det vi ønsket:en liten klump på 14 mm, og et bankende hjerte!!:) Er 1 uke mindre på vei enn det jeg trodde.Så nå er jeg 7,5 uke på vei.

Gråt av glede kan dere tro!!!!Slik en ufattelig lettelse!!!!Va så sikker på at det var gått galt igjen. Men den gang ei!!

Så til alle dere som er i lignende situasjon som jeg har vært i de siste ukene;det finnes håp!!Positive tanker, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så meget.

 

Det gleder meg at dere fikk se et bankende hjerte. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh da var bra:)

var og til ul idag og fikk sjå hjertet som banka,det er ein utrolig fin opplevelse å få sjå da lille nurket , eg er 8+3 idag og babyen var 1,8 cm:)lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh så deilig!!!! Jeg fikk også sse min lilles bankende hjerte i går og det var en herlig opplevelse:) Godt å få konstantert at alt er som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig DEILIGE nyheter! Var selv på UL igår (innlegg lenger ned på siden), trodde jeg var 6+6, men fikk beskjed om at det var det alt for lite til. Måtte slå av i alle fall en uke... Har hatt positiv test for to uker siden, så jeg er vel kanskje 6 uker idag, da??? Håper i alle fall at det er forklaringen; har opplevd SA før, og håper ikke jeg skal oppleve det nå igjen. Er fortsatt kvalm, og jeg tenker at om frøet ikke lever, burde vel den ha gitt seg nå??

Det var utrolig godt å lese dette, håper jeg kan sette inn et liknende innlegg om en uke :) Hvor langt trodde du du var på vei da du var til UL første gang? Når fikk du positiv test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...