Gå til innhold

hva syns dere om Ella?? og hva med Tov???

Gjest

Anbefalte innlegg

dette er mine favoritter nå...

tenker masse på hva jeg skal kalle barnet i magen, men vet jo ikke hva det blir enda..

me hva syns dere om disse navna??

både posetive og negative kommentarer tas i mot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om Tov.. Bare hørt om Tove jeg.. tror ikke jeg ville valgt Tov hvis jeg var deg.. Kan tenke meg at barnet får mange spørsmål om det er Tov eller Tove? selv heter jeg Helene, og har hatt problemer med å få folk til å skjønne at jeg heter Helene og ikke Helen. vanskelig visstnok å høre siste bokstaven..

nei, jeg ville heller valgt Ella jeg :) syns det er kjempe søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en liten gutt som heter Tov. Synes liksom det mangler noe ved navnet jeg da... Men tror ikke det blir forvekslet med Tove, har jo helt ulik uttale.

Ella er fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid likt Ella, men hater at det har blitt poppis navn, ville aldri valgt pga det!

Tov er veldig stilig. Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elle er vel ikke noe spesielt poppis navn...

kjenner ingen som heter det jeg, og ingen av de jeg kjenner, kjenner heller noen som heter Ella....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dytter litt jeg... for lurer på om Ella virkelig er poppis???

Siden ingen av mine venner og kjente kjenner noen ella... så lurere jeg litt da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om to babyer i år som får det navnet, og tre toåringer som jeg kommer på i farten.

Det er i det sentrale østlandsområdet.

Hva med Elsa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har tenkt å kalle barnet for Tov om det blir gutt tror jeg, for det heter pappan min, og det har gått i arv i familien i mange år... så tror jeg har lyst til å videreføre det.. selv om det pleier å være 3.hver generasjon da... altså oppkalt etter barnets olderfar og ikke bestefar som det blir i dette tilfellet..

men er ikke sikkert det blir sånn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille nabo heter Ella. Tror det er i ferd med å bli poppis siden vi nå har hatt så mange Emma, og Ella følger i samme gate.

Tov er flott, men jeg tror også det er et guttenavn. Hva med Tuva? Det er fint, synes jeg. Eller rett og slett Ellen eller Ellinor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Ella er kjempefint jeg.. Tov er jeg kanskje mer skeptisk til.. men husk: det er jo dere som skal velge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ella er veldig fint, synes jeg. Kanskje litt anonymt, men fint.

Tov liker jeg ikke. Det blir litt for sært i mine ører, og de første gangene jeg hørte det var jeg usikker på om det var jente eller guttenavn (assosiasjonene går jo til Tove).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes Tov er kjempefint, kjenner en som heter det, første gang jeg hørte det tenkte jeg at det er tøft med et spesielt og uvanlig navn!! Ella er egentlig helt greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om en som heter Ole Tov. Det går jo også an. Når jeg hører navnet Ella så tenker jeg på hun i barnas supershow :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...