Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Mouniq_ *mamma jeg* =)

Anbefalte innlegg

Har lest navneleksikon og surfet på nettet etter navn, men det er jo så ufattelig vanskelig å velge. Jeg venter en liten prins, men aner ikke hva han skal hete! Har selv plukket ut noen navn som jeg synes er helt ok, men har ennå ikke funnet noe navn som jeg "forelsker" meg i. Vil gjerne ha et navn som er vanelig, men ikke "oppbrukt". Men de navnene jeg har funnet er jo nesten "oppbrukt". De navnene jeg sitter med er:

 

Elias

 

Bendik

 

Sebastian

 

Tobias

 

Oskar

 

Mathias (Tror jeg liker dette best)

 

Kan noen hjelpe meg med navneforslag? Er helt blank, nesten så jeg ikke tør og tenke tanken.. (Er ikke sammen med barnefar, så har ingen å ta hensyn til sånsett) BLIR VELDIG GLAD FOR SVAR=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1) Bendik

2) Oskar

 

3) Mathias

4) Elias

 

5) Tobias

6) Sebastian

 

Flotte navn du har på lista di. Jeg er kjempeglad i Bendik, men mannen min liker det ikke så det blir nok ingen Bendik på meg. Mathias har også vært min favoritt lenge, men jeg vil ikke bruke det selv siden det er så populært (det nest mest brukte guttenavnet i fjor etter Markus).

 

Andre forslag:

Didrik

Filip

Alvin

Albin

Gustav

Albert

Samuel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,Bendik 2,Oskar 3,Elias 4,Tobias 5,Mathias 6,Sebastian

Dette er min rangering av dine navn.

 

Navn jeg liker som ikke er "oppbrukt".

 

Torarin, Torje, Sivert, Laurits, Lavrans, Lars og Ola

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte Bendik best av dine navn, andre alternativer:

-Benjamin

-Leonard/Leo

-Patrick

-Dennis

-Fabian

-Malvin

 

Noen som falt i smak?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Sebastian best. Alle navnene du har på listen er vel ganske godt brukt, men det trenger vel ikke gjøre noe! Er jo mye brukt fordi folk synes de er fine!

Ellers synes jeg Jakob er et nydelig navn! Ikke for sært og ikke på noe topp 10 liste.

Gutten min heter Emrik, fått mange positive tilbakemeldinger på det navnet. Kanskje et alternativ? (Men det er kankje litt sært igjen??)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...