augustua Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Noen som vet hvordan man klarer fjerne bæsj fra ullbody? Har vasket den på 40 grader ullprogram, men det er fortsatt en stor gul flekk der. Noen tips?
Blomman Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Ja takk - det lurer jeg på og - ikke pent med en gul flekk på ryggen på ullbodyen nei.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Leste et side ang masse ting man kunne bruke Zalo til,og der var den nevnt ang bæsj på bodyen.... Tror man skulle ta på Zalo.la virke litt for så og vaske. Men vet ikke om det går på gamle flekker.
Lurifaksmammaen Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Mitt beste triks er Sonett sin såpe - oksegallesåpe. Den tar bæsjflekker... (bruker den på Nøstebarn-bodyer/pysjer - men også på vaskemaskinvaskbare bodyer..)
augustua Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2006 Hvor får man kjøpt Sonett sin såpe? Prøver med Zalo i dag og evt Sonett såpen i morgen. Det irriterende var at bodyen var helt ny.
Luca Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Å, blir lei bare jeg tenker på det jeg:-) Vi måtte bytte bleier tilslutt, fra Libero til Pampers for det kom avføring på klærne hver gang. Pampers hold på det. Prøv å legg tøyet litt i Zalo-vann(ulltøy skal jo ikke ligge i bløt da) og gni litt med Zalo eller sitronsåpe(har Troll sin, kjøpt på Babyshop)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 ... hvis flekken sitter som støpt også etter å ha fulgt de andre rådene her, kan jeg anbefale farging med krystallfiolett! Man får kjøpt på apoteket, koster en femtilapp eller så, og så får man en nyyyydelig dypblå/lillafarge, litt avhengig av stoffet man farger. Bare å ha kaldt vann i ei bøtte, legge de våte (viktig! våte) ullklærne oppi, helle i flaska med krystallfiolett, og la stå en halvtimes tid. Skift vann, ha litt eddik eller salt oppi, la stå en stund, og skyll. Vips! Alle flekker dekt, og ulltøyet har fått en sprek, ny farge :-)
MintCondition Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Det er så irriterende! Bleiene holder vanligvis her, men en uke med "tannbæsj" etterlot en stor gul flekk på den nye ullpysjen til Guro :/ Det ble ikke tatt før på ettermiddagen, og da funket ikke zalo ihvertfall. Men skal visst fungere om man tar de "ferske"
Lurifaksmammaen Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Helsekostforretninger har ofte Sonett-såpen.. (Helios osv)
carah Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 hei! bortsett fra zalo har jeg hørt at rengjørinsmidler som man vasker toalettet med også kan brukes Kommer desverre ikke på navnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå