Gå til innhold

Tett nese


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er plaget med tett nese. Har "misbrukt" otrivin noen år når jeg har vært tett, men det kan man jo ikke bruke under graviditet. Har fått Saltvans-spray men synes ikke det funker i det hele tatt. Noen smarte tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man ikke bruke Otrivin ?!?!?! Leste på pakningvedlegget nå nettop, og der står det bare at man ikke skal bruke mer enn anbefalt dose når man er gravid... Blei litt nervæs her nå....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at jeg bruker det konstant omtrent. Ikke bare når jeg er forkjøla. Tror ikke det er farlig når man bare bruker det i angitt tidsrom. Se også Felleskatalogen.no.

Skal prøve tigerbalsam, men det lukter jo ganske voldsomt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snyt deg, drikk masse og ikke ha det for varmt. Skal helst ikke spise gjær, mel og apelsin heller. Dette fungerer for meg. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det på akkurat samme måte. den dagen jeg var på apoteket å kjøpte graviditetstest kjøpte jeg samtidig otrivin...den står fremdeles urørt. Måtte nesten på avvenning, hadde problemer med å få sove de første nettene. Men tettheten gikk over av seg selv etter en liten stund. Det står også i pakningsvedlegget, at virkningen blir omvendt dersom det blir brukt utover anbefalt dose. Merket også at snørret ble tynnere på en måte etter at jeg sluttet å røyke-men det kan være innbildning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he - det visste ikke jeg da jeg gikk gravid...er avhengig av nesespray og brukte det regelmessig gjennom hele graviditeten...

 

Hva som er så farlig med det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv litt (understreker litt) pappermynteolje under nesen og bak ørene. Det pleier å åpne flere sluser.

 

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...