Gå til innhold

Da har jeg kjøpt meg test,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hey, when i got pregnant with leo, i had exactly the same thing like i thought i was gonna get my period but i didnt, it was like that for a few weeks :) and i got big sore boobs and my nipples went crazy :P

I actually took the test a few hours after i got it, i just took a nap so it was almost like morning pee hehe but it showed positive anyway :)

Har ikke nok tiss til den testen tror jeg det er en av grunnen til at jeg ikke tester meg nå, så får jeg for lite på så er alt bortkasta å ikke kan jeg bruke den oppigjen heller om det skulle bli for lite i kveld *ler*

Annonse

its probably best to wait until the morning, when you just get up :) those tests can be pretty expensive too :/ when i went to the doctor after i tested positive, i took another test there and it was negative, probably because i had drunked so much water and peed already, so there wasnt much of the stuff in my pee, it hadnt been in me long enough :) so i took again later and it was positive again :)

Ja da jeg slutta på p-pillene og før jeg fikk den mini mensen etter 5 uker så trudde jeg at jeg var gravid. Fikk alt av symptomer og det trur jeg var pga at mye hormoner skulle ut.

Men er du heldig, så har det klaffet nå for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...