Gå til innhold

Noen som skal ha KS her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilke grunner som ligger bak. Saken er den av jeg skal ha KS, men grunnen vil jeg holde for meg selv når det gjelder familie og venner. Noen som har tips til hva jeg skal si til dem?

Er 32 uker på vei, og lurer på om jeg kan si at det er seteleie, eller kommer h*n til å snu seg flere ganger? Event forranliggende morkake?

Er rimelig desperat, blir veldig glad for hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødselsangst pga tøffe fødsler..har ikke lagt skjul på det i det hele tatt..Ks den 2 nov.

Skrevet

Jeg skal ha ks pga seteleie (trangt bekken) Barnet mitt snur seg ikke pga delt livmor

Skrevet

Pga epilepsi... men den blir vel kanskje litt vanskli å bruke ...:-)

Skrevet

Hvor mye tidligere før termin tar dere KS ???

Skrevet

Jeg endte opp med ks under min første fødsel. Det var fordi babyen var en såkalt "stjernekikker" Dvs at hodet lå ned men ansiktet var vendt feil vei (opp/ut). Denne gangen skal jeg på ul nærmere fødsel og ligger denne babyen sånn skal jeg få ks.

Du kan kanskje bruke dette som grunn.

Uansett lykke til.

Skrevet

det er vanlig å ta ks 7-10 dager før termin, dette for at fødselen ikke skal starte selv.

Skrevet

10 dager før termin om jeg iike får innvilga enda tidligere.Får vite det på fredag :0)

Skrevet

Jeg skal ha ks pga 2 tidligere fødsler av store barn som har skremt vettet av meg. Legger ikke skjul på at jeg skal ha ks pga. sterk fødselsangst denne gangen. Møter ikke negative reaksjoner fra venner og familie på dette. Du trenger jo heller ikke å gi omgivelsene noen grunn for ks, det er din privatsak. Kan si at det er legens anbefaling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...