Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 jeg tok en liten plastpose (sånne gjennomsiktige) over ett talgelyse i sted og puttet den inn i vaginaen min. kan dette være farlig:)
Love2bemom Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 hehe...er det en spøk? kjøpe en dildo kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 nei det er ikke en spøk, jeg er helt seriøs. Jeg har aldri gjort det før. Har ikke tenkt å gjøre det flere ganger. tror disse gravid hormonene mine får meg til å gjøre mye rart
ChaChi Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 haha... sorry at jeg ler, men dette var dagens:) men nei, det er nok ikke farlig.. men må bare spørre; hvorfor plastposen?? så liksom ikke logikken der.. en kondom over, ja det kan jeg forstå på et vis, sånn for å beskytte mot bakterier, men en plastpose? nei, det ble utenfor min forstand;)
*Lucia* Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 hehe, Enig med Ciarra, kanskje en dildo er tingen for deg! :-) Men det er sikkert ikke farlig......... hmm... neste gang bør du bruke en kondom over evt. gjenstander! :-) *smiler*
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg vet at en kondom hadde vert bedre, men det hadde jeg ikke, så da ble det den posen. Men jeg skal ikke ha dildo nei, har EGENTLIG nok med mannen min. Er berre det at jeg ikke hart det helt bra i hode mitt i slutten av svangerskapet:D
Love2bemom Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Kan ha en dildo selv om du har nok med mannen din...Dere kan bruke den sammen;)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg måtte nesten le litt når jeg leste dette innlegget, det er utrolig for en fantasi folk har. jeg ville nok sakt at du burde holde deg til mannen din. Og til deg OktoberBaby, et talgelys er det samme som et stearinlys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå