Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 her vil hun kun ha grønnsaker, på 4 mnd glass, og mormors lapskaus...fra 6 mnd. har prøvd flere av 6 mnd glassene men de vil hun ikke ha, vil kun ha lapskausen. Det er jo greit, men det må jo bli kjedelig=)
Pip'77 Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Her har det gått i grønnskakspure en stund, prøvde mormors lapskaus og grønnsaker med lam som de første 6 mnd glassene, det falt ikke i smak men da jeg blandet de 50/50 med grønnsakspure gikk det bra. (en ide?) Så prøvde jeg grønnsaker med kalkun og den var stor suksess.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 åh det kan vi jo prøve:) takk for tips. bruker dere bare nestle? prøvde et glass fra småfolk...men i de 6 mnd glassene var bitene store i forhold.
Pip'77 Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Har bare brukt nestle til nå men har et småfolk glass i skapet som jeg tenkte å prøve. Brukte det som heter mors lapskaus mye til eldstemann og husker at det var veldig godt, men kanskje jeg skal vente litt hvis bitene er større...
m-mamma Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Her spises alt med god apetitt. Men Småfolk fra 6 mnd ville han faktisk ikke ha. Mer klumper i de enn i Nestle og Hipp.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Min ville ikke spise glassmiddag før hun ble introdusert for lapskaus fra Småfolk. Den er fortsatt favoritt sammen med den økologiske Bondens gryte (8mnd) fra Nestlé. Det finnes en ikke-økologisk Bondens gryte også, men den vil ikke lillesnupp ha fordi den har litt større biter enn den økologiske. Glass med laks og fiskeboller hater hun som pesten
Hilde85 Skrevet 18. oktober 2006 #9 Skrevet 18. oktober 2006 Hipp... Nudler med skinkekjøtt er det eneste som går nå for tiden.... Hun vil ikke ha noe annet... spiste andre ting før, men nå har hun blitt litt vanskelig
eir@ Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Her er det foreløpig bare Småfolk sine glass som er populære. Ingen av Nestles glass er noe særlig, og grønnsaksmosen brekker hun seg av...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 her går de i nestle sine ett års glas.. guten e berre 8 mnd,men dei andre glasa vil han ikkje ha,smaka jo ingenting,men dei nye e kjempegode.. han ete et heilt glas han no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå