Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 jeg er i uke 32, nå har JM begynnt å tvile sterkt...hun tror nemmeli jeg er i uke 36! hold dere fast mitt sf mål for 32 var på 35 cm! hun er ganske sikker på at terminen min er feil, men d er lite hun kan gjøre for å få den rett... jeg er også ganske så sikker på at UL termine min 13 desember er helt riv ruskende feil, jeg mener nemmeli at terminen den 15 november er rett, som er min og samboers termin...ja jeg blir litt frustert jeg alså...hehe---får nå bare se når babysen vi ploppe ut.. hodet var også festet nå! jaja jeg er førstegansgsfødende, så d kan vel ta litt tid....m håper den kommer...er så leeeeiiiii
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Hun har vel henvist til ny UL formoder jeg.. Hun har ikke tenkt å la være å sjekke oppp idet... Jeg er nå i uke 40 og mitt SF er på 35 cm, og det er rett over den røde streken. Jeg var på UL for en uke sidne og da var baby estimert til 3700. MEN det går fint an å ha høyt SF uten at babyene rnevneverdig stor for det. Men de bør nå ta en UL av hodeomkrets og magen.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 skrev feil, mitt i uke 40 nå er på ca. 36
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 jepp hun har sendt meg til UL skal ditt den 9 november! jeg gleder meg:D
ajamor Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Hei. Har opplevd det samme i to av mine svangerskap. Det viste seg begge gangene at lårbensmålet var det rette. Dersom ungen har en hodeform som avviker litt fra "normalen" blir terminen feil. Lårbensmål gir da en rettere termin. jeg ville krevd ny undersøkelse.... :-)
Pølsa Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Mitt SF-mål er på 34, og jer er 30+1....tror likevel at terminen er riktig. Høyt SF-mål kan også ha med andre ting å gjøre, som f.eks. mye fostervann, måten man bærer fosteret på (høyt eller lavt) osv. Jeg blir forøvrig sendt på en ekstra UL for å sjekke termin og hvor stort barnet er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå