Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Etter ett innlegg her ang sv kløe eller eksem... Ringte føden og måtte komme med en gang siden lever prøve ikke var bra... Tok masse prøver og skal på kontroll igjen på mandag... Har også sv diabetes... Så kom dette på toppen av alt... Mulig jeg blir lagt inn i uke 36 og at de da vurderer å sette igang fødsel senest uke 38... Å jeg er mega stressa og lei nå... Er i uke 32+1 i dag... Noen som har vært borti dette å alt går bra?? Er vist ikke bra for vesla hvis det er mye galle i blod... Å jeg er så redd.... (
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Har ingen erfaring med dette. Men trøst deg med at du blir lagt inn hvis det er noe. Det er mye bedre at de har kontroll enn at du går hjemme og engster deg:)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 HUff... det skal ikke være enkelt... Jeg vet dessverre ikke noe om dette. MEN at dersom de hadde fryktet at det skulle være alvorlig galt hadde de gjort noe.. alt nå... Det beste du kan gjøre for deg selv om lille frøken er å prøve å slappe av, sove mye og hvile. Lykke til :-) 'trøsteklem*
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Hei igjen - håper det ikke var mitt innlegg som skremte deg?? Iallefall, du skriver at det er leverprøvene som ikke er bra, betyr det at gallerverdiene er fine? I så fall er det likt for meg og jeg ble også kalt inn for ny prøvetaking, og lagt inn selv om de ikke er noe særlig urolig. Ikke jeg heller egentlig, selv om jeg er 38+4 setter de meg ikke i gang med det første. Det er bare det at de ikke finner ut helt hvorfor leververdiene er så høye. Så de vil sjekke det litt ekstra... Jeg synes du skal ta kontakt med føden og si at du ikke føler deg tilstrekkelig informert og at du derfor er redd. Ikke NOE artig å være bekymret! I går når jeg ble lagt inn kunne de nesten ikke svare meg på noe ettersom min situasjon er sjelden. Det var ikke noe artig, men samtidig har jeg så gode erfaringer med at de følger godt med gravide, så veldig urolig var jeg ikke... Håper ihvertfall ikke det var jeg som gjorde deg bekymret!!! Klem!
*Lucia* Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Skjønner at du er bekymret men det er godt du blir tatt skikkelig vare på! :-) Klem
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2006 Nei de tok prøver i dag på galle verdiene... Har også fått tabletter mot dette... Hører mer på mandag om hva som skjer frem over... Har hatt fæl kløe på henna i flere dager å lever verdiene er veldig høye... Så de vil sjekke opp ekstra... Går sikker bra siden jeg fikk tabletter mot dette... Kommer med oppdatering på mandag...
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 Ok, får håpe galleverdiene er fine da. Hos meg testet de alt samtidig, og prøvesvar kommer fort, men er jo et stort sykehus dette da. Lykke til, håper dagene frem til mandag ikke blir så lange:-) Klem!
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Ikke vær bekymret. Barnet har det bra nå, det er bare de siste ukene som kan være farlige for barnet sånn som jeg har forstått det. Derfor setter de igang fødselen i uke 37 eller 38, sånn som jeg skal (ks). Jeg var også bekymret, men vet nå at barnet har det bra. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå