miss jones Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Jenat mi er snart fire måneder. De siste tre ukene har hun blitt mer og mer urolig om nettene. De siste nettene har det toppet seg; hun våkner hver time og i natt var hun i tillegg våken fra 03.30 til 06.00 Da gråt hun mye, ville sutte på puppen, men ble fort urolig igjen. Som dere sikkert skjønner er vi utrolig slitne her nå og lengter etter mer nattesøvn. Og jeg lurer på om jeg skal gi henne en flaske med mme i kveld å se om det hjelper?? Er jeg verdens verste mor da....?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Ja, hvorfor ikke gi henne en flaske og se om det er det hun trenger. Hvis det gjør deg til en dårlig mor, så har jeg vært dårlig mor lenge. Jeg har et flaskebarn : )
miss jones Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 men tror dere hun ville ha flaske? neida, det ville hun slett ikke. hun fikk vann på flaske i sommer da det var så varmt, og det gikk greit. men det var ikke snakk om mme på flaske nei. hun var veldig urlig i går kveld og lå derfor mye til brystet, det gjorde sikkert at hun ble mettere for da hun omsider sovnet halv 11 sov hun til 03.15. det var deilig. etter det var hun nok våken tre ganger før vi sto opp kl.8 vi får se hva som skjer i kveld, mulig jeg prøver flaske eng gang til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå