Gå til innhold

Babyen vil ikke sove...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min vil ikke sove, det er som om han ikke får til å roe seg ned. Han blir jo til slutt overtrett. Han er jo bare 2 1/2 uke... Skal jo sove mye da, men nå siden i morges har han hatt en dupp på ca 3 timer, og en halv time etter det... Noen med et godt råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke et godt råd, bare masse sympati, sånn er nemlig vesla mi også om dagen... SLITSOMT!

Skrevet

jenta mi har og vært sånn...nå er hun snart 6 mnd..og har ofte slike dager...men heldigvis har hun bra sovedager innimellom...føles slitsomt ja, men prøv å gi hn noe som kan forbindes med søvn..feks koseklut bamse og smokk...kluten har hjulpet oss masse:)

Skrevet

så nå at han har hatt en dupp på 3 timer...tulla mi pleide/pleier å sove ca 30 min..2-3 ganger om dag....i perioder.d er slitsomt det

Skrevet

Sånn har det blitt her også nå plutselig, min er 4 uker og sov greit på dagen frem til denne uken, nå vil hun ikke det. dvs hun sover på frokostmaten (7-8 tiden) fra 9-12, men etter det så vil hun ikke lenger sovne til de tidene hun sov før.

Jeg har vel ikke gode råd, er mer i samme båt. Men jeg vet ikke om vi skal bekymre oss heller..... disse små har vel vaner som endrer seg kjapt...... det som var vanlig i uke 2 er i hvertfall ikke vanlig i uke 4 her i gården!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...