Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Babyen min vil ikke sove, det er som om han ikke får til å roe seg ned. Han blir jo til slutt overtrett. Han er jo bare 2 1/2 uke... Skal jo sove mye da, men nå siden i morges har han hatt en dupp på ca 3 timer, og en halv time etter det... Noen med et godt råd?
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Har ikke et godt råd, bare masse sympati, sånn er nemlig vesla mi også om dagen... SLITSOMT!
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 jenta mi har og vært sånn...nå er hun snart 6 mnd..og har ofte slike dager...men heldigvis har hun bra sovedager innimellom...føles slitsomt ja, men prøv å gi hn noe som kan forbindes med søvn..feks koseklut bamse og smokk...kluten har hjulpet oss masse:)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 så nå at han har hatt en dupp på 3 timer...tulla mi pleide/pleier å sove ca 30 min..2-3 ganger om dag....i perioder.d er slitsomt det
tiah Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Sånn har det blitt her også nå plutselig, min er 4 uker og sov greit på dagen frem til denne uken, nå vil hun ikke det. dvs hun sover på frokostmaten (7-8 tiden) fra 9-12, men etter det så vil hun ikke lenger sovne til de tidene hun sov før. Jeg har vel ikke gode råd, er mer i samme båt. Men jeg vet ikke om vi skal bekymre oss heller..... disse små har vel vaner som endrer seg kjapt...... det som var vanlig i uke 2 er i hvertfall ikke vanlig i uke 4 her i gården!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå