Gå til innhold

Liv Anne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var så utrolig koselig å høre fra deg!!!

Hvordan går det med deg??? Ser alltid etter deg når jeg er her inne.

Skjønner veldig godt hvordan det er å prøve å prøve......jeg hadde nesten gitt opp, men så skjedde det!:)

Jeg er overbevist om at det snart vil klaffe for dere også!!!:) Krysser fingrene masse for deg!:) Tenk hvor koselig om vi kunne vært på 1 tri. samtidig!!! Stå på Liv Anne!, er sikker på at det snart er noe på gang:)

Hadde vært veldig koselig å holdt kontakten, så jeg håper å høre fra deg igjen:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!!

Kjempekoslig å høre fra deg også, og jeg ble oppriktig så GLAD på dine vegne,det er jo helt utrolig!!:)

Som jeg skreiv i den andre tråden er det litt tøft akkurat nå, jeg føler virkelig jeg holder på å gi opp. Vi har prata om å bare la være å prøve litt, siden jeg blir så veldig skuffa hver gang mensen kommer. Men jeg veit ikke, har jo ikke lyst til å slutte å prøve heller...

Skulle så gjerne funnet en måte å slutte å tenke på det, er derfor jeg ikke har vært her på lenge da, men hjelper visst ikke.

Du har ikke noen god oppskrift altså?;)

Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan du har det nå, har det gått opp for deg enda? Må være helt uvirkelig.

Kos deg masse!!:)

Skrevet

Uff jeg skjønner så godt hva du mener....Jeg og hadde bare lyst til å gi opp, men alikevel så ville jeg ikke det heller hvis du skjønner?....

Å si at man ikke skal tenke på det er ingen hjelp, det er vanskelig, det har jeg også prøvd...Ikke akkurat trøst, uansett så tenker man jo på det hver eneste måned, iallefall gjorde jeg det.

Jeg var en tur hos legen siden jeg ble så utålmodig av å vente, så hun sjekket meg med innvendig ultralyd for å se at alt var bra, samtidig som hun tok blodprøver i to omganger for å sjekke hormoner og om jeg hadde hatt EL osv. Kunne det ha hjulpet kanskje? Slik at du iallefall får bekreftet at alt er i orden? Hun sa også at det var helt normalt å prøve i et år..

Håper dette hjalp litt Liv Anne, men IKKE gi opp, lov meg det!

Oppskriften var å ha sex i dagene fra dag 10-16...som vi som oftest har gjort hver måned:)

Sant som du sier, det er helt uvirkelig!! men det er jo tilfelle, så jeg er kjempe glad:)

Krysser fingrene for deg Nå er det virkelig DIN tur:)!!!

Snakkes snart?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...