Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 hei..har ei jente på 2,5 år.ho går i barnehagen 2 dager i uka..så visst vi er inne ein heil dag blir det mye sytring å klaging..vi må liksom ut av huset ein tur kvar dag..da er alt mye bedre...men av og til har eg ting eg må jer og da passer det ikke alltid...noen som har noen råd?eller andre som opplever det same?? ho kan slå seg helt vrang....har og en liten på 3mnd...
-Lin Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Prøv å få en passepike til henne de dagene hun ikke er i barnehage )
Zikk Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Hehe... som jeg skulle sagt det selv... har en liten krabat på 2 år og en baby på 2 mnd. Idag har vi vært hjemme og været har vært mildt sagt pyton. Toåringen min har i HELE dag snakket m sånn syte-stemme... maaaaammaaaa.... jeg vil ikke..... , maaaaammaaaa leke med meg... maammmmaaaaa ditt og maaaaaammaaaaaaa datt.... Seriøst, av og til holder det nesten på å klikke for meg og jeg må virkelig telle til 10 inne i meg. Tror nok vi bare må leve med det en periode til de blir litt større, tror det mye er fordi han ikke alltid klarer helt å si hva det er han egentlig mener... Vi får trøste oss med hvor utrolig søte de er, og at vi på et tidspunkt helt sikkert kommer til å savne denne tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå