Gå til innhold

Har noen en god forklaring på at TR forandrer seg??

Anbefalte innlegg

Har ikke vært her inne på ganske mange måneder, men tenkte jeg skulle prøve meg igjen med et lite spørsmål.

Jeg slutta med p-piller (yasmin) i januar, etter å ha brukt det i ca 3 år.

Etter pilleslutt hadde jeg kraftige mensblødninger, og skikkelig vondt de første dagene av tr. Nå de to siste gangene har imidlertid smertene vært mer til å holde ut (en kjempelettelse da!!) og jeg blør egentlig bare 2-3 dager, så er det bare litt spotting et par dager etter det.

Er det noen som har en god teori/forklaring på dette? Ikke det at jeg ikke er kjempeglad for det, men lurer bare på hvorfor det forandrer seg. Har ellers noen lunde stabil syklus på 25-26 dager, og klart utslag på el-test dag 11 -uten at det har hjulpet for å få en liten spire enda... sukk!

Blir kjempeglad for svar!:)

Ønsker dere alle en hyggelig innekveld i høstmørket!

Fortsetter under...

Kanskje det kan ha noe å gjøre at kroppen måtte omstille seg etter å ha sluttet med pillen? Og at den nå har kommet i "gjenge"?? Vel, egentlig ingen anelse...

Jeg hadde ikke mens på 1 år da jeg gikk på pillen (cerazette)og har ganske kraftige blødninger de to første dagene nå, men kun spotting resten av tiden.

Heisann!!!

Lurer på det jeg også. Jeg var vant med å ha tanta 5-7 dager uten spotting. Fikk yasmin p-piller, og tanta var fortsatt likedan. Jeg slutta med pillen for litt over 3 år siden, og da forandret tanta deg. Siden da har jeg hatt tanta i 2-3 dager. Hvis 3 dager, er det som regel bare noen dråper. Spottingen er litt forskjellig da. Noen ganger spotter jeg 1 dag før tanta og ca. 2 dager etter, eller det kan være 1 dag med spotting etter mens.

Håper du snart får en spire i magen!!!! =)

Kanskje jeg kan håpe på at det tok litt tid for kroppen min å omstille seg etter p-pillebruk, men at den har stabilisert seg nå -og da blir det lettere å bli gravid!?!;)

Prøver å tenke litt positivt her da vertfall...

Lykke til dere også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...