Gå til innhold

suttre baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min på 7 mnd suttrer hele tiden!! blir så dritt lei! (unnskyld uttrykket). Han er skikkelig grinete store deler av dagen. går over til vondt skrik dersom jeg ikke tar "affære". men er generelt grinete. orker ikke å gå noe sted med han.. blir bare hjemme. går snart på veggen. synes jo synd på han. vet ikke hva som gjør at han suttrer..? er frisk og legger godt på seg. spiser bra osv. ... jeg må sitte med han hele dagen. griner når han blir lagt ned. tydelig stor forskjell på personlighet på babyer...? jeg har ikke skjemt han bort.... tror jeg da....uff, skikkelig sytete jeg nå... noen med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 6 mnder gutt har vært sutrete i 8 dager, men er ferdig med det nå. Det var ei ny tann som dukka frem i går. Jeg er helt utslitt etter denne uka, og ser nå fram til å ta meg igjen. Håper det bare er en periode for deres del også. Jeg tror at 7 måneder er en veldig overveldende alder for de små. De skjønner mer og mer av det som skjer rundt dem, de strever med å komme seg rundt/fram og etterhvert opp, skal spise masse ny mat. Ikke rart de kan bli i dårlig humør. Tenk deg sjøl at du oppdager at det er masse du ikke kan, og at du må jobbe hardt for å lære det. Hadde blitt skikkelig lei jeg også. Disse vanskelige periodene kommer og går. Synes ikke du skal tenke på at du har skjemt han bort, alternativet er i så fall å ha en baby som ikke tør å si i fra...Han er trygg på deg, og må jo stole på at du kan hjelpe han. Men - prøv en tur ut: det kan være han får noen nye inntrykk som tar bort det dårlige humøret for en stund (en avledningsmanøver altså). For eksempel å sitte med han på en benk der det passerer folk forbi, trille med kalesjen nede så han ser trær og andre spennende ting. Lykke til videre!

Skrevet

Jenta mi er øyeblikk 5 mnder og veldig sutrete. Skal følge med på alt. Legger jeg henne på ryggen snur hun seg til magen, så blir hun sint og sur fordi hun ikke kommer seg noen vei. Styrer noe vanvittig med å prøve å komme seg fremover. Ellers klør hun veldig i tennene for tiden, så kan jo være noen nye som snart dukker opp. Var litt sånn sist hun fikk tenner og. Er heller ikke bortskjemt. Men hun ender opp med å sitte hos meg en del, fordi hun bare sutrer ellers. Og så er hun kjempe fornøyd når hun blir bært på, for da har hun hele utsikten. Uff, det er slitsomt. Håper hun begynner å sutre mindre snart. Er ganske lei nå, jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...