♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Har en liten gutt på 24 dager. Han skal ha mat ca hver tredje til fjerde time. men det har bare vært sånn siden i går! Før skulle han ha hver andre til tredje! Er det normalt at de omstiller seg så fort??? han sov fem timer i strek i natt for første gang!! hvordan var det hos dere?? håper det er mange som har lyst å dele sine erfaringer her med meg;) han har lagt på seg over 1 kg på tre uker!!! er det mye??
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 jenta mi er 14dager og hun har ammet ca hver 3 time.. noen ganger har det gått 4 timer mellom. Men noen dager.. spesielt i det siste har hun nesten vært sulten hele tiden syns jeg.. har da ammet henne med 1,5-2 timers mellomrom.. tenkte å prøve å holde ammingen til hver tredje time, men ikke så lett for hvis hun begynner å smatte og grynte så gir jeg henne pupp.. hun som styrer intervallene her.. Syns det er vanskelig å vite hvor ofte jeg skal amme.. tenkte prøve å skrive ned klokkeslettene fra i morgen for å holde litt bedre oversikt enn jeg har hatt de siste dagene. Ammer du til faste tider?
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2006 nei, absolut ikke! det er fortsatt veldig uregelmessig! det var hver andre time sånn ca fram til for to dager siden. prøvde da å drøye det til ca hver tredje... men det er han som styrer det her!
Møøø Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Til Litenjenteimagen: (på tide å skifte nick kanskje? ;o) ) Noen dager har de små økedager. Da vil de ha mat oftere for å øke melkeproduksjonen din. Dette er helt normalt. Snuppa mi er 18 dager og de dagene hun har økedager får jeg ikke gjort noe annet enn å fungere som melkeku.... Har ikke faste ammetider jeg, det styrer hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå