Gå til innhold

hvor ofte ammer/ammet dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 24 dager. Han skal ha mat ca hver tredje til fjerde time. men det har bare vært sånn siden i går! Før skulle han ha hver andre til tredje! Er det normalt at de omstiller seg så fort??? han sov fem timer i strek i natt for første gang!!

hvordan var det hos dere?? håper det er mange som har lyst å dele sine erfaringer her med meg;)

han har lagt på seg over 1 kg på tre uker!!! er det mye??;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 14dager og hun har ammet ca hver 3 time.. noen ganger har det gått 4 timer mellom.

Men noen dager.. spesielt i det siste har hun nesten vært sulten hele tiden syns jeg.. har da ammet henne med 1,5-2 timers mellomrom.. tenkte å prøve å holde ammingen til hver tredje time, men ikke så lett for hvis hun begynner å smatte og grynte :) så gir jeg henne pupp.. hun som styrer intervallene her..

Syns det er vanskelig å vite hvor ofte jeg skal amme.. tenkte prøve å skrive ned klokkeslettene fra i morgen for å holde litt bedre oversikt enn jeg har hatt de siste dagene.

Ammer du til faste tider?

Skrevet

nei, absolut ikke! det er fortsatt veldig uregelmessig! det var hver andre time sånn ca fram til for to dager siden. prøvde da å drøye det til ca hver tredje... men det er han som styrer det her!;)

Skrevet

Til Litenjenteimagen: (på tide å skifte nick kanskje? ;o) )

Noen dager har de små økedager. Da vil de ha mat oftere for å øke melkeproduksjonen din. Dette er helt normalt. Snuppa mi er 18 dager og de dagene hun har økedager får jeg ikke gjort noe annet enn å fungere som melkeku.... Har ikke faste ammetider jeg, det styrer hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...