PetuniA *HøygraviD* Skrevet 18. oktober 2006 #1 Skrevet 18. oktober 2006 Og jeg som er skikkelig flink og ikke drikker brus i det hele tatt. Så kommer julebrusen i butikkene og jeg har SKIKKELIG lyst på... Har enda ikke drukket,men fortsatt. Jordmor er veldig konsekvent på at jeg ikke skal drikke brus,men... Det må da være lov å drikke litt brus på lørdagskvelden?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er overvektig....og jeg drikker brus i helgene.... synd for de som mener jeg bør gjøre annet..hehehheheh....
selfangerkjerringa Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg drikker ikke julebrus før 1.desember, eller 1.søndag i advent - alt etter hva som kommer først... jeg unner meg cola light som "godteri". jeg elsker brus, men tar sukkerfritt for å prøve å unngå så innmari vektøkning. Hvis jeg unner meg brusen så er det lettere å la det andre godteriet være
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2006 Pleier å vente til da jeg og,men i fjor så var hamar julebrusen (som alle vet er den beste julebrusen) utsolgt før 1 desember,så tror ikke jeg tør sjanse på det i år. Og om jeg lager meg ett lite lager så tror jeg at det kommer til å bli borte før jula uansett... Har så ekstremt lite viljestyrke når det gjelder ting som er i huset.
Margeritt Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 I fjor var det da julebrus uten sukker på markedet. Ikke så god som den andre, men bedre enn ingen julebrus...
Videlivi Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Det var julebrus fra Hamar Bryggerier, den jeg syns er den beste, helt til påske på en av butikkene i nærheten. så det er ikke noe problem her =)
FannyFanny Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Jepp, har også fått det med meg! ) Var på middag hos en venninne som hadde kjøpt julebrus - og det var jammen supergodt!! Drakk to store glass - av den med sukker, altså! Skal ikke kjøpe inn noe selv før julen kommer (og den er ikke her før siste uken før julaften!) - men gud hjelpes så godt det var med en forsmak! ;o)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2006 åååååå. Jeg vil og haaaaaa
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Var på butikken med ei venninne på lørdag, og oppdaget at julebrusen hadde kommet.. Det kom et skikkelig gledes utbrudd.. =) Hoppet rundt med mega kul på magen .. hehe.. min venninne ble meget flau.. =)
doffine Skrevet 20. oktober 2006 #10 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vil ha julebrus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. oktober 2006 Sambo var på butikken i sted og kom hjem med overraskelse. Julebrus. Men... Han hadde kjøpt den på 1,5 l plastflaske,og den er jo ikke halvparten så god som den på glassflaske....
milva76 Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 Julebrusentusiaster! Dere må bare gjøre et søk på "julebruskongen" på VG Nett. Fantastisk innslag på VG TV. Anbefales!
Leieboer funnet! Skrevet 26. oktober 2006 #13 Skrevet 26. oktober 2006 Den er virkelig morsom. Sjarmerende mann...
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 27. oktober 2006 #15 Skrevet 27. oktober 2006 Ringnes sin julebrus er jo 50% mindre tilsatt sukker...
nysgjerrig! Skrevet 29. oktober 2006 #16 Skrevet 29. oktober 2006 Hurraaaa!! Feiret helgen med å kjøpe meg en sixpack av den fantastiske julebrusen fra Hamar bryggeri. Det er den eneste julebrusen som teller (de andre er da stort sett rødbrus/eventyrbrus med annen etikett..??). Når sant skal sies har jeg ikke tutet nedpå hele sixpacken i løpet av helgen, bare to stykker. Holder jeg meg til brus bare i helgene, så har jeg julebrus i to helger til :-)
IJ med Lillebror i magen Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 åååhhhh jaaaaa!!!! Julebrusen fra Hamar bryggeri er den aller aller beste!! Endelig har den kommet i mange butikker i Oslo. Tidligere måtte vi hamstre brus da vi var hjemme. Alltid like stor lykke i heimen da den kommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå