Gå til innhold

Julebrusen har kommet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som er skikkelig flink og ikke drikker brus i det hele tatt. Så kommer julebrusen i butikkene og jeg har SKIKKELIG lyst på... Har enda ikke drukket,men fortsatt. Jordmor er veldig konsekvent på at jeg ikke skal drikke brus,men... Det må da være lov å drikke litt brus på lørdagskvelden? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er overvektig....og jeg drikker brus i helgene....:) synd for de som mener jeg bør gjøre annet..hehehheheh....

Skrevet

Jeg drikker ikke julebrus før 1.desember, eller 1.søndag i advent - alt etter hva som kommer først...

jeg unner meg cola light som "godteri". jeg elsker brus, men tar sukkerfritt for å prøve å unngå så innmari vektøkning. Hvis jeg unner meg brusen så er det lettere å la det andre godteriet være :)

Skrevet

Pleier å vente til da jeg og,men i fjor så var hamar julebrusen (som alle vet er den beste julebrusen) utsolgt før 1 desember,så tror ikke jeg tør sjanse på det i år. Og om jeg lager meg ett lite lager så tror jeg at det kommer til å bli borte før jula uansett... Har så ekstremt lite viljestyrke når det gjelder ting som er i huset.

Skrevet

I fjor var det da julebrus uten sukker på markedet. Ikke så god som den andre, men bedre enn ingen julebrus...

Skrevet

Det var julebrus fra Hamar Bryggerier, den jeg syns er den beste, helt til påske på en av butikkene i nærheten. så det er ikke noe problem her =)

Skrevet

Jepp, har også fått det med meg! :o)

Var på middag hos en venninne som hadde kjøpt julebrus - og det var jammen supergodt!! Drakk to store glass - av den med sukker, altså! Skal ikke kjøpe inn noe selv før julen kommer (og den er ikke her før siste uken før julaften!) - men gud hjelpes så godt det var med en forsmak! ;o)

Skrevet

åååååå. Jeg vil og haaaaaa :(

Skrevet

Var på butikken med ei venninne på lørdag, og oppdaget at julebrusen hadde kommet..

Det kom et skikkelig gledes utbrudd.. =)

Hoppet rundt med mega kul på magen .. hehe.. min venninne ble meget flau.. =)

Skrevet

Jeg vil ha julebrus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Sambo var på butikken i sted og kom hjem med overraskelse. Julebrus. Men... Han hadde kjøpt den på 1,5 l plastflaske,og den er jo ikke halvparten så god som den på glassflaske....

Skrevet

Julebrusentusiaster!

Dere må bare gjøre et søk på "julebruskongen" på VG Nett. Fantastisk innslag på VG TV. Anbefales!

Skrevet

Den er virkelig morsom. Sjarmerende mann...

Skrevet

DET FINNES LIGHT JULEBRUS OGSÅ.

Skrevet

Ringnes sin julebrus er jo 50% mindre tilsatt sukker...

Skrevet

Hurraaaa!! Feiret helgen med å kjøpe meg en sixpack av den fantastiske julebrusen fra Hamar bryggeri. Det er den eneste julebrusen som teller (de andre er da stort sett rødbrus/eventyrbrus med annen etikett..??). Når sant skal sies har jeg ikke tutet nedpå hele sixpacken i løpet av helgen, bare to stykker. Holder jeg meg til brus bare i helgene, så har jeg julebrus i to helger til :-)

Skrevet

åååhhhh jaaaaa!!!! Julebrusen fra Hamar bryggeri er den aller aller beste!!

Endelig har den kommet i mange butikker i Oslo. Tidligere måtte vi hamstre brus da vi var hjemme. Alltid like stor lykke i heimen da den kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...