Gå til innhold

Flere tester?


Teltpluggen

Anbefalte innlegg

Idag tok jeg min andre test. Med morgenurin denne gang. Og joda:) Den var positiv den også:) Til og med sterkere strek!:D Men så gikk jeg til legen senere på dagen og leverte urinprøve for en såkalla "bekreftelsetest". Da var den plutselig negativ og damen sa at hun tvilte på at det var noe. SELV om jeg har både symptomer og flere positive tester å vise til Damen var egentlig i seg selv veldig negativ til alt så det ut som og satt i resepsjonen da hun sa dette. Det virker da egentlig veldig lite profesjonelt i og med det var flere folk der da. Tenkte jeg skulle gå tilbake imorgen med ny urin (Morgen denne gang;) ) Og se hva som skjer. Noen som har opplevd dette før? At tester er positive så negative igjen? Og kan det kanskje ha noe med å gjøre at jeg da er såpass liten tid på vei at produksjonen av hcg er så liten at det er vanskelig å se "skikkelig" enda med mindre det er morgenurin? Sitter her og er litt veldig forvirra og håpefull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg mener bestemt at hjemmetester måler fra mellom 25 - 50, mens legetestene først måler ved 100. Dette fortalet en lege til meg da jeg spurte om ikke legetestene var mer sensitive. Noe de altså ikke er ifølge han. Vent noen dager og ta en test hos lege på nytt. Så tidlig i svangerskapet er det også viktig med morgenurin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan ta det helt med ro:) Testene på apoteket er veldig sikre, og helt sikket mer følsomme enn de legen har! Morgenurin er jo også veldig viktig å bruke så tidlig da. Tror du er gravid! Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å teste en uke med både negative og positive svar. Dette med billigetesters strimler. Til sist fikk jeg positiv stav fra samme merke, da kjøpte jeg en CB og fikk positiv test. Det er altså stor forskjell på tester og tidspkt du tar dem på. Særlig i starten.

Lykke til. ( Selv om jeg tror du er gravid!) :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...