Gå til innhold

Da var snuppa vaksinert

ida_m_1987 og Thea Louise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

akkurat sånn jeg tenker også..så gjenomførte det jeg...går heller å frykter påden bittelille prosenten av sykdommen hun kan få av vaksina, enn å gå å bekymre meg over sykdommen hun kan få...

Håper dere alle dere er like komfortable med at det er ca 60 barn hvert år som blir rammet av alle bivirkningene av Prevenar vaksinen.

Og jeg håper inderlig at dere har satt dere godt inn i hvilke bivirkninger det er.

Og jeg håper dere har undersøkt nøye hvor mange tilfeller av hjernehinnebetennelse pga pneumekokk bakterier som oppstår hvert år, og hvilke sykdomsforløp de kan ha. I forhold til alle komplikasjonene som oppstå ved vaksinering, mener jeg.

Og hva du skal gjøre hvis barnet blir syk pga vaksinen.

Og hva du skal gjøre hvis de får hjernehinnebetennelse pga pneumokokk vaksinene. Det kan også skje i verste tilfelle at man utvikler sykdom man blir vaksinert med når man blir vaksinert, det kalles en komplikasjon.

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg prøver å få dem litt beviste på hva de gjør! Hvis jeg plager din samvittighet med å påpeke det, så får det så være. Men det kan være en stor hjelp for både foreldre og barn hvis de bruker litt tid på å sette seg inn i hva som kan skje i verste tilfelle. Jeg synes det er helt sløvt å vaksinere uten å forstå konsekvensene når de faktisk har fått mange advarsler.

Et godt eksempel er innlegget litt under her, hun som har et prematurt barn med forkjølelse, og hva som skjedde etter vaskinasjonen. De sikrer seg nemlig legemiddelfirmaene; de er helt tydelige på at man skal ikke vaksinere når barnet er forkjølet - og man skal ikke vaksinere premature før de har nådd den alderen de skulle hatt hvis de var født på termin. Likvel opplyser ikke Det Store Norske Helsevesenet om dette. For hos helsesøster er "systemet" og ansvaret pulverisert. Går det galt, så er det ingen som tar ansvar. Da hjelper det fint lite med samvittighet, enten den går i den ene eller andre retningen. Husk det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...